informatie over een ijsbreker op kernenergiequote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:51 schreef Nexxennium het volgende:
wat een lange zin moeten wij dat gaan lezen jemig wat onduidelijk wat wil je nou precies![]()
Weten welke dikte ijs een atoomijsbreker kan brekenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:51 schreef Nexxennium het volgende:
wat een lange zin moeten wij dat gaan lezen jemig wat onduidelijk wat wil je nou precies![]()
Ik kan 'tquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:44 schreef susscorfa het volgende:
Ik had laatst een discussie met iemand over hoe dik ijs een atoomijsbreker kon breken. Nu ging ik zoeken op internet, maar ik kon nix vinden. Niet in het wereld record book, niet op google. Dus weet iemand dit misschien? Of als iemand het vindt, vraag ik me af hoe die het wel heeft gevonden.
Wel uitleggen hoe he...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:54 schreef Nexxennium het volgende:
Anyway, om niet helemaal onbehulpzaam te zijn: het antwoord is zo'n 5 meter..
Binnen 30 seconden gevonden met google. Dat was werkelijk te simpel voor woorden.
And he did it again!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:51 schreef Nexxennium het volgende:
Wat een lange zin. Moeten wij dat gaan lezen? Jemig wat onduidelijk. Wat wil je nou precies?![]()
als je die link klikt, dan staat daar het een en ander.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wel uitleggen hoe he...
En het blazen van bubbeltjes onder het ijsquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:01 schreef bas-beest het volgende:
[..]
als je die link klikt, dan staat daar het een en ander.
Wat ik verder ook nog wel eens gezien heb, is dat ze door de vorm van de romp als het ware het ijs opvaren en dat dit dan breekt door het gewicht...
Nee lul, TS wilde weten hoe iemand anders WEL via google het antwoord kon vinden.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:01 schreef bas-beest het volgende:
[..]
als je die link klikt, dan staat daar het een en ander.
Wat ik verder ook nog wel eens gezien heb, is dat ze door de vorm van de romp als het ware het ijs opvaren en dat dit dan breekt door het gewicht...
Op Yamal zoeken swetsquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee lul, TS wilde weten hoe iemand anders WEL via google het antwoord kon vinden.
Met dit antwoord zal TS blij zijn opaquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:05 schreef opa het volgende:
[..]
Op Yamal zoeken swets
is het erg moeilijk om normaal te doen?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee lul, TS wilde weten hoe iemand anders WEL via google het antwoord kon vinden.
Ach!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:10 schreef susscorfa het volgende:
thx voor het antwoord weet nu ookhoe ik het moet vinden
Welk gedeelte van "google" is je ontgaan? Oh als je het over de zoektermen hebt, wat dacht je van "nuclear powered ice breaker"? Derde link, bingo. sim-pelquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wel uitleggen hoe he...
Helaas is mijn eerste hint je blijkbaar ontgaan. Niet alleen in gesproken taal, maar juist ook op online fora is het erg handig om je vragen/opmerkingen goed te formuleren. Interpuctie, iets wat bij jouw teksten volledig ontbreekt, is minstens net zo belangrijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:10 schreef susscorfa het volgende:
thx voor het antwoord weet nu ookhoe ik het moet vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |