en hoeveel is die meerprijs?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:58 schreef Mister.Ed het volgende:
Raad ik je aan om eens bij Piet Zoomers (www.pietzoomers.nl) in Wilp langs te gaan. Die heeft vaak schitterende aanbiedingen. 2 weken geleden deden ze nog 3 delige pakken voor 99 euro weg waarbij tegen een kleine meerprijs ook nog ff alles op maat gemaakt wordt in het atelier die ze hebben. (koop er voor m'n werk ook altijd mijn pakken)
Bij suitsupply hebben ze ook lengte en breedte maten hangen!quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:32 schreef Dizzee het volgende:
ik heb weer net zo'n 'tussen-maat'..![]()
suitsupply roeleert dan pan uit! Ze hebben er superveel tegen een redelijke prijs. En eventueel verstellen van een broek ofzo wordt ter plekke gedaan!quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:42 schreef Miguel het volgende:
[..]
Bij suitsupply hebben ze ook lengte en breedte maten hangen!
Precies, kleine aanpassingen aan 'off-the-rack-pakken' kunnen ter plekke worden gedaan, een echt maatpak wordt in Italië vervaardigd en heeft een levertijd van ong. 5 weken (alsdus de site)quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:44 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
suitsupply roeleert dan pan uit! Ze hebben er superveel tegen een redelijke prijs. En eventueel verstellen van een broek ofzo wordt ter plekke gedaan!
daar vind je niet voor 200 euro een pak!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:56 schreef litllewoman het volgende:
mexx
mc greggor shop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |