Wow.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:03 schreef maxso het volgende:
Jan peter ellende![]()
![]()
kerel,wat maak jij ons toch belachelijk...
...ruige vent ... flikker toch eens snel op harry shitpotter(potter in belgie betekend homo trouwens
![]()
![]()
) Bush,kom ff hier lekkere beer van me zo kan ik ff je reet likken
![]()
heee petertje
![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:09 schreef DaZeggiK het volgende:
Kok had tenminste nog uitsraling...dat kunnen we van ons petertje niet zeggen...
Het was een foutje van de technicus die de Auto-Cue bediendequote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:09 schreef pberends het volgende:
Denet bij het journaal zag je de laatste 5 seconden van Bush voordat hij Balkenende voor de 2e keer ontmoette.
Bush zei: "I can't remember his name"
Na info van informatiegozerd: "Hi, Jan Peter"
LOL![]()
![]()
wtfquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:12 schreef JoshyJos het volgende:
Bush wijst naar de stoel en zegt Jan Peeder, opeens rent Balkende naar de stoel
Bush zegt: sit down........Balkenende zit gelijk.
Dat zag er niet uit!
Whahaha.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:20 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het was een foutje van de technicus die de Auto-Cue bediende
de man is inmiddels ontslagen![]()
Bush was tenminste opper relaxed, leuker was Balkenende die schaapachtig kijkend met z'n benen stijf tegen elkaar en z'n handen op z'n knietjes ging zitten.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:06 schreef Hawk het volgende:
Mijn God, wat een onwaarschijnlijke boerenpummel is die Bush.
Heeft die vent ooit een etiquette-cursus gevolgd?
Nadat hij Potter een hand had gegeven liet hij zich met een luide kreun wijdbeens in z'n stoel vallen.
Wat een Neanderthaler!
Voor ze op de stoelen gaan zitten, wanneer de pers vragen ging stellen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:52 schreef deantoine het volgende:
[..]
wtf![]()
wanneer was dat?
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:09 schreef DaZeggiK het volgende:
Kok had tenminste nog uitsraling...dat kunnen we van ons petertje niet zeggen...
Relaxed? Kom op zeg, het leek erop alsof hij elk moment z'n broek los ging maken en een boer ging laten. Er is wel een groot verschil tussen relaxed en onbeschaafd zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:58 schreef speknek het volgende:
Bush was tenminste opper relaxed
Dat het woord charisma wel eens in 1 zin met Bush gebruikt wordt heb ik nooit begrepen.quote:Er valt (heel) veel aan te merken op Bush, maar z'n charisma blies Balkenende weer eens mooi de Oval Office (en compleet Pennsylvania Av.) af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |