In België ?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:28 schreef Mr.Zed het volgende:
Shell V-Power: 4,7 cent extra
De Haan: 6,0 cent korting
Auto: Golf II uit 1986
Driemaal raden waar ik tank (scheelt 4 euro per tankbeurt)...
Hey Billy,quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:33 schreef Billy_The_Kid het volgende:
[..]
In België ?![]()
Hey Billyquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:33 schreef Billy_The_Kid het volgende:
[..]
In België ?![]()
Dat heb ik nou ook. 1:12,5 met V-Power EN Euro95...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:40 schreef _Flea_ het volgende:
Ik heb er geen kloot van gemerkt.
Ik reed met V-Power 1:14.
Na een week Euro 95 getankt en ik rij 1:14,5.
En dan heb ik met die Euro 95 een stuk lomper en harder gereden dan met de V-Power.
Net als bij de NS zijn er maar weinig mensen die het volle pond betalen. Leasepasjes, tankpasjes etc zullen wel goeie kortingsregelingen hebben.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:25 schreef Fixers het volgende:
Interessant topic, hoewel ik niets heb met een verbrandingsmotor en al mijn Ach shell houdt er toch al jaren een vreemde prijsstrategie op na.
Maar nu heb ik het dus wel in de beginweken getankt. Dus ik denk dat het toen nog Pura was. Ik ga het binnenkort weer tanken en zal dan posten of ik zuiniger rij.quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:00 schreef Syb-Sosef het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook. 1:12,5 met V-Power EN Euro95...
Mn motor loopt echter wel stiller en regelmatiger....
Stiller en zuiniger lijkt mij prima. Maar dan moeten de extra kilometers in een liter wel meer opbrengen dan de hogere prijs.quote:Op maandag 10 mei 2004 09:30 schreef Xitami het volgende:
1:12,5 op Euro 95, 1:14/1:15 op V-Power, 1:13,5 op Super
Het enige verschil wat ik merk tussen Euro en V-Power is dat m'n motor met V-Power wat stiller draait, niet echt toename in vermogen of wat dan ook
Gooi je tank vol.quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:58 schreef off_topic het volgende:
Hoe kun je meten hoe zuinig je auto rijdt?
Ik hoor hier mensen die verschil merken.
Sommige rijden eerst 1:14 en later 1:14,5
HOE meet je dit dan?
http://www.shell.com/home/nl-nl/html/iwgen/app_profile/nl-nl_hoeveelkost.html maar blijkbaar ligt dat teveel voor de hand dat je er zelf niet eens zoektquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:06 schreef _Flea_ het volgende:
Wat is de prijs op dit moment ongeveer voor een litertje V-Power?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |