100% mee eens, je moet egt beginnen met een akoustische, die heeft een bredere hals en als je dat kan dan kan je later ook overstoppen op bijv. een elektrische die een smallere hals heeft, en dus gemakkelijker is dan een akoustische..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:49 schreef CybErik het volgende:
Waarom zou je basgitaar nemen? Daar kan je in je eentje niks mee... en beginnen met elektrische gitaar doen alleen van die mensen die graag een elektrische gitaar op hun kamer willen omdat het zo interessant staat.
Dit is echt flauwekul, ligt eraan hoe gemotiveerd je bent! Ik heb 8 jaar keyboard gespeeld en sinds 2 jaar speel ik elektrisch gitaar, heb ook les en het gaat echt superquote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:49 schreef CybErik het volgende:
Waarom zou je basgitaar nemen? Daar kan je in je eentje niks mee... en beginnen met elektrische gitaar doen alleen van die mensen die graag een elektrische gitaar op hun kamer willen omdat het zo interessant staat.
Onzin natuurlijk. Ten eerste is hij niet in zijn eentje maar zit hij in een band, dus dat is geen reden om niet aan een bas te beginnen. Dat verhaal over elektrische gitaren zal ik maar niet op reageren.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:49 schreef CybErik het volgende:
Dus als je je rijbewijs wilt halen moet je ook lessen in een Ferrari, want dat is moeilijker dan het Kadettje dat je daarna kooptquote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:54 schreef Dead_nacho het volgende:
[..]
100% mee eens, je moet egt beginnen met een akoustische, die heeft een bredere hals en als je dat kan dan kan je later ook overstoppen op bijv. een elektrische die een smallere hals heeft, en dus gemakkelijker is dan een akoustische..
Haha lekker alles verdraaienquote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:21 schreef Toet het volgende:
Dus als je je rijbewijs wilt halen moet je ook lessen in een Ferrari, want dat is moeilijker dan het Kadettje dat je daarna koopt
haha wat een bull....waarom zou je met een basgitaar in je eentje nix kunnen? iedereen onderschat bassen altijd, zovan: "als je gitaar kan spelen kan je ook bassen". das natuurlijk onzin.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:49 schreef CybErik het volgende:
Ik had het ook niet over prijs. Een Ferrari lijkt me iets lastiger onder controle te houden dan een Kadettje (maar ik ben geen kenner). In ieder geval, waarom zou het helpen om aan het begin op een iets lastiger te bespelen instrument te spelen? Daar heb je toch helemaal geen baat bij.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:01 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Haha lekker alles verdraaienHet is toch logisch dat als acoustisch moeilijker is je dat beter kan leren voor technieken etc. Later op elec. wordt het dan allemaal makkelijker en kan je waarschijnlijk veel vetter dingen spelen omdat je de techniek gewoon goed beheerst.
Wat jij zegt gaat om de kwaliteit van auto's, de prijsklasse ferrari of Opel. Hij heeft het over elec. of acoustisch, niet over een Fender of een Crafter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |