Ik kan haast niet wachtenquote:Op donderdag 25 maart 2004 09:16 schreef snellejelle het volgende:
Het voorprogramma is Flemming, ze beginnen om 20.00 uur. Zaal open om 19.30 en Maroon 5 begint om 21.00 uur
Nee hoor, geen domme vraag! Ik ken ze ook niet... voor meer info klik hierquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:05 schreef Fen het volgende:
wat of wie is Flemming?
Of is dit nou écht een domme vraag?![]()
Ik vind het ook wel verrassend maar ook wel prettig eigenlijkquote:Op maandag 29 maart 2004 20:51 schreef beautiful_world het volgende:
Het verbaast mij dat overmorgen het concert is en dat het nog steeds niet is uitverkocht....ik had wel verwacht dat het uitverkocht zou zijn.
ihihihihi ik had er idd ook een dubbel gevoel over....ik vind het alleen altijd lullig voor de band zelfquote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel verrassend maar ook wel prettig eigenlijk
je hebt ze dus al live gezien....was het wat?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:13 schreef Maestrov het volgende:
Ondanks mijn vermeende arrogantie heb ik toch maar een kaartje gekocht
(Maestrov hoopt erop dat die zanger me nog herkent van de vorige keer, ik heb hem nog een biertje gegeven!)
Band is matig maar die zanger is zeer goedquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:31 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
je hebt ze dus al live gezien....was het wat?
Nou vandaag is de dag en ik heb er zin en ben erg benieuwddd!quote:Op woensdag 31 maart 2004 09:46 schreef Maestrov het volgende:
[..]
Band is matig maar die zanger is zeer goed
Tsja... K3 is ook best leukquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:18 schreef Zapper het volgende:
Dat album is echt zo simpel, vind alleen She will be loved nog enige inhoud hebben, maar de rest is gewoon onzinnig, beetje K3 in het engels![]()
Jij bent MB20 en Creed fan, valt me een beetje van je tegenquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:40 schreef snellejelle het volgende:
Tsja... K3 is ook best leuk![]()
Ja dat was gaaf! Nog nooit bij een concert geweest waarbij de drummer ging zingen en de zanger drummen! Die zanger kon trouwens best goed drummenquote:Op donderdag 1 april 2004 01:53 schreef Retarded het volgende:
Ben net terug (lange rit)... twas erg gaaf! Leuke sluiting, de drummer deed Highway to Hell van AC/DC nog ff knoeperhard zingen
Pikkedief ik heb je gezien..8-) ... ik vond het concert ook leuk...vond alleen dat domme gelul over blowen weer erg jammer maar voor de rest was het erg leuk!!!quote:Op donderdag 1 april 2004 02:25 schreef amsterdam19 het volgende:
JAAAHhet was echt heeeeeel gaaf
ooh enne voor de mensen die erbij waren: ik was die gast die op t eind t podium opklom en de drumstick ripte van de stage achternagezeten door een roadie hahaha.
Oh voor de fans: t hele concert is te zien op http://www.fabchannel.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |