het was geen vraag maar een sarcastische opmerking...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:32 schreef ChildOfBodom het volgende:
[..]
Als je nu even alles leestjou vraag leid naar waar het een stuk terug al heel de tijd over ging.
haha het is wel waar!quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
het was geen vraag maar een sarcastische opmerking...
het is nl de regel op fok dat zodra iets commercieel is of wordt, dat het dan kut is....
hoeveel discussies ik daar in de afgelopen jaren hier al over gelezen heb... *zucht*
Die TMF trutjes waren er ook al in de paradiso hoorquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:09 schreef Retarded het volgende:
Ik ben ook al een jaartje fan van de band, en om heel eerlijk te zijn vind ik het best jammer dat ze nu opeens singles gaan uitbrengen.
Je wordt doodgegooid met This Love... leuk nummer, maar als ik het 6x op een dag hoor wordt ik het ook een beetje zat.. ik krijg nu 13-jarige meisjes aan de balie die deze single willen kopen, maar de naam van de band niet eens uit kunnen spreken![]()
Erg leuk voor de jongens dat ze wat bekender worden, maar ik vind het jammer dat de muziek nu opeens wordt verkracht door het 20x per dag op de radio en TMF uit te zenden.... nu maar wachten op een 1 of andere mongolen-DJ die het nummer gaat coveren in een cheap-ass BoozyWoozy-mix![]()
Ik hoop iig dat het bij deze single blijft, want ik heb geen zin om tijdens het optreden in oktober (als dat waar is) tussen een hoop TMF-trutjes te staan die This Love een leuk liedje vinden, maar het album niet eens kennen
dat viel redelijk mee... bijna het hele publiek kon lekker meezingen met de nummer zag ik... tuurlijk waren ze er wel, maar wat wil je met een entreeprijs van 10 euroquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:36 schreef Maestrov het volgende:
[..]
Die TMF trutjes waren er ook al in de paradiso hoor
haha ik zie er soms ook uit als een tmf trutje, maar dat wil niet zeggen dat ik er 1 benquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:36 schreef Maestrov het volgende:
[..]
Die TMF trutjes waren er ook al in de paradiso hoor
hehe daar ga jequote:Op donderdag 10 juni 2004 12:52 schreef Dizer het volgende:
This Love is binnengekomen op #11 in de Top40
Bron: Http://www.top40.nl
quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:44 schreef Fen het volgende:
[..]
haha ik zie er soms ook uit als een tmf trutje, maar dat wil niet zeggen dat ik er 1 ben![]()
Don't judge a book by it's cover
quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:28 schreef niksan het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mensen, ik voel een #1 hit aankomen......
Ik zwaaide alleen maar....quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:41 schreef niksan het volgende:
[..]
![]()
ik bedoelde het niet zó!! oh helpquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zwaaide alleen maar....
quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:47 schreef Zapper het volgende:
zou wel passen bij de huidige Top40, die bagger![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:06 schreef niksan het volgende:
[..]
ik bedoelde het niet zó!! oh helphet ging mij erom dat ze om nr 1 in de top 40 zouden komen....
sorry!!??
Ik heb ze op Skyradio gehoordquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:13 schreef Fen het volgende:
my god....
ze zijn nu zelfs het album Maroon 5 aan het weggeven op de radio..![]()
Kijk dit had ik voorspeld, ik ben ineens weer zóóó blij dat Matchbox Twenty niet zo "populair" is, heerlijkquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:28 schreef Vava het volgende:
Ik heb ze op Skyradio gehoord![]()
Maaaarrrrr dat mag de pret niet drukkenhet blijft leuke muziek
![]()
3 doors down!!! HOE WAT WAAR??quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:35 schreef Dizer het volgende:
Ik was afgelopen maandag naar het concert van 3 doors down.
Ik was zoo blij dat ik vooraan kon staan en zo en geen van TMF tutjes die met beertjes gooien...behalve eentje dan
Ik wil dat het zo ook met Maroon5 blijft. Ik wil niet dat ze opeens in een uitverkochte ArenA of Kuip of ziets staan. NO WAY!!
En ben het idd met Zapper eens! Ben blij dat Matchbox Twenty in europa niet zo populair is!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |