mwa zo scheef staan me tanden nou ook weer niet iedereen in me omgeving verbaasd het dat ik een beugel nodig heb.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:03 schreef SoNoS het volgende:
Yep, dat hoort zo.. en geloof mij maar, zodra je je beugel heb, ga je nog veel meer pijn krijgen, waneer zij het staaldraadje in je mond doen!![]()
Maar het gaat uiteindelijk om het resultaat.. en wanneer je dat ziet, zal je de pijn snel vergeten.
Ai.. dan heb je niks om naar uit te kijken wanneer je zoooooooveel pijn hebt...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:04 schreef Supaaah het volgende:
[..]
mwa zo scheef staan me tanden nou ook weer niet iedereen in me omgeving verbaasd het dat ik een beugel nodig heb.
Lol ik krijg donderdag die beugel en ik heb volgende week toetsweek, wordt dus leren met kiespijnquote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:08 schreef DeHeldjes het volgende:
jah ik heb hetzelfde moeten ondergaan.. Die elastiekjes waren i.d.d. irritant.. En de eerste week zijn plaatjes gewoonweg Kl0tuuh!! maar heb me tanden nu wel recht staan![]()
bespaart me ook kaakchirurgie op latere leeftijd
ik zal proberen een beetje rustig aan te doenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:14 schreef 205_Lacoste het volgende:
Niet alleen kiespijn... de binnenkant van je mond (indien slotjes) ligt de eerste paar weken ook helemaal open omdat die beugel zo scherp is, en de huid in je mond zich daar nog niet op heeft kunnen aanpassen. Daarna is je mond van binnen aangepast en krijg je geen wondjes meer...
succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |