abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17753885
ik heb nu van die blauwe elastiekjes tussen mn kiezen zitten om ze een beetje uit elkaar te houden voor de slotjes beugel die ik donderdag krijg. Omdat mn tanden al uitgegroeid zijn ofzo zei mn tandarts dat ie ze er extra strak in doet. De eerste dagen ging het wel, maar nu begint de pijn erg irritant te worden en begin er ook hoofdpijn bij te krijgen. Zeker nu ik zo stom was geweest om een boterham met harde kost naar binnen te werken blijft de pijn nogal hevig.

hoord dat zo ?

De tandarts zei dat ik alleen wat 'druk' op me tanden zou voelen maar dit noem ik geen druk meer dit is irritant.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 14:56:27 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_17753942
Ja dat hoort zo.

Wordt na een paar dagen minder als 't goed is, maar voorlopig veel plezier met 't gevoel alsof je tanden los in je mond zitten
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 16 maart 2004 @ 15:03:29 #3
12208 SoNoS
Vaoclan 92
pi_17754091
Yep, dat hoort zo.. en geloof mij maar, zodra je je beugel heb, ga je nog veel meer pijn krijgen, waneer zij het staaldraadje in je mond doen!

Maar het gaat uiteindelijk om het resultaat.. en wanneer je dat ziet, zal je de pijn snel vergeten.
I will rule the universe and you all gonna die !!!!!!
pi_17754121
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 15:03 schreef SoNoS het volgende:
Yep, dat hoort zo.. en geloof mij maar, zodra je je beugel heb, ga je nog veel meer pijn krijgen, waneer zij het staaldraadje in je mond doen!

Maar het gaat uiteindelijk om het resultaat.. en wanneer je dat ziet, zal je de pijn snel vergeten.
mwa zo scheef staan me tanden nou ook weer niet iedereen in me omgeving verbaasd het dat ik een beugel nodig heb.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 15:08:52 #5
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_17754199
jah ik heb hetzelfde moeten ondergaan.. Die elastiekjes waren i.d.d. irritant.. En de eerste week zijn plaatjes gewoonweg Kl0tuuh!! maar heb me tanden nu wel recht staan

bespaart me ook kaakchirurgie op latere leeftijd
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
  dinsdag 16 maart 2004 @ 15:09:28 #6
12208 SoNoS
Vaoclan 92
pi_17754215
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 15:04 schreef Supaaah het volgende:

[..]

mwa zo scheef staan me tanden nou ook weer niet iedereen in me omgeving verbaasd het dat ik een beugel nodig heb.
Ai.. dan heb je niks om naar uit te kijken wanneer je zoooooooveel pijn hebt...
I will rule the universe and you all gonna die !!!!!!
pi_17754242
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 15:08 schreef DeHeldjes het volgende:
jah ik heb hetzelfde moeten ondergaan.. Die elastiekjes waren i.d.d. irritant.. En de eerste week zijn plaatjes gewoonweg Kl0tuuh!! maar heb me tanden nu wel recht staan

bespaart me ook kaakchirurgie op latere leeftijd
Lol ik krijg donderdag die beugel en ik heb volgende week toetsweek, wordt dus leren met kiespijn .
pi_17754315
Niet alleen kiespijn... de binnenkant van je mond (indien slotjes) ligt de eerste paar weken ook helemaal open omdat die beugel zo scherp is, en de huid in je mond zich daar nog niet op heeft kunnen aanpassen. Daarna is je mond van binnen aangepast en krijg je geen wondjes meer...

succes
pi_17754343
Tja, wie mooi wilt zijn, moet pijn lijden
  dinsdag 16 maart 2004 @ 15:24:22 #10
52063 hooiberg
okeej, fotos binnekort op site
pi_17754485
* hooiberg komt net bij (beugel)tandarts vandaan, allemaal gezeur gekregen omdat ik veel te weinig kom...

Maja.. beugel is opzich niet zo erg, eerst voel je het een beetje, daarna, na een week ofzo ( ) dan weet je al niet meer beter

edit:

Ik was in slaap gevallen toen ze de beugel er in klapten...
Je kunt beter een berin tegenkomen, beroofd van haar jongen,
dan een dwaas, beroofd van zijn verstand!
pi_17757596
Hmm kan zo mn onderkiezen een paar mm schuiven, lijkt me niet de bedoeling eigenlijk. ze zitten gewoon los van de druk
pi_17758908
ja damn dit doet egt zeer hoor, kan ik ze er niet gewoon uithalen zelf?? Tandarts zit nu dicht dus kan ik niet meer bellen .

iemand die het weet??
pi_17759094
die elastiekjes zijn er alleen voor om genoeg ruimte te creëren voor die metalen bandjes. Dus als er een btje ruimte tss zit dan is het wel goed, denk ik.

Maar ik weet niet of het dan wel zo blijft.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 20:42:37 #14
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_17761891
Nee, je moet ze dr niet zomaar uithalen. Die dingen zitten daar met een reden.

Geloof me, zoals iedereen zei, de pijn wordt nog veel erger met die slotjesbeugel, daar is dit niets bij.
Je kan niets eten, dingen als bijvoorbeeld sla, doen pijn als de hel.

Dus have fun drmee en geloof me, het is lekkerder dat je nu alvast kan wennen aan je elastiekjes, dan dat je ineens zon beugel in je smoel krijgt.
pi_17766939
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 15:14 schreef 205_Lacoste het volgende:
Niet alleen kiespijn... de binnenkant van je mond (indien slotjes) ligt de eerste paar weken ook helemaal open omdat die beugel zo scherp is, en de huid in je mond zich daar nog niet op heeft kunnen aanpassen. Daarna is je mond van binnen aangepast en krijg je geen wondjes meer...

succes
ik zal proberen een beetje rustig aan te doen
pi_17766949
nu voel ik amper nog wat, het kwam gewoon ff doordat ik op een boterham korst ging bijten .
  woensdag 17 maart 2004 @ 02:00:31 #17
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_17768406
Gaat minder worden, hoop houden
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')