Zonde man, ik had die BMW graag willen zien eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:20 schreef PatrickM het volgende:
GVD... ik moet ook afzeggen voor 11 april.... m'n ouders bedachten dat het leuk was om een paasbrunch met de familie te gaan doen
Doen ze die wat veel vroeger of de andere paasdag.quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:20 schreef PatrickM het volgende:
GVD... ik moet ook afzeggen voor 11 april.... m'n ouders bedachten dat het leuk was om een paasbrunch met de familie te gaan doen
18 april herkansing!quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:20 schreef PatrickM het volgende:
Uhm... ik denk niet dat er echt gelukkig van worden als ik er niet ben... aangezien mijn zus, zwager en neefje er wel zijn... dus min of meer verplichte kost dusquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Kom op Pat.... je bent 23 man, je gaat mij niet zeggen dat je ouders bepalen of je bij een paasbrunch moet zijn of niet!
En christelijk ben je ook niet geloof ik, gezien je openingstekst
quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:00 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Uhm... ik denk niet dat er echt gelukkig van worden als ik er niet ben... aangezien mijn zus, zwager en neefje er wel zijn... dus min of meer verplichte kost dusMet name ook omdat ik natuurlijk nog thuis woon... Anders had ik legio smoesjes gehad
![]()
Als je lenig bent heb ik nog een backseat ..quote:Op woensdag 7 april 2004 07:47 schreef Lang_leve het volgende:
mag ik achterop bij iemand?
Antwoord:quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:54 schreef Gerako het volgende:
Heb je al een route uitgestippeld, en kunnen we die misschien te zien krijgen in de vorm van een kaartje of iets dergelijks.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee.
ANWB heeft de route al uitgestippeld voor ons
Hier ook slick achter, maar toch 150 km/u van de week in de stortregen.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:47 schreef hollander172 het volgende:
Het weer moet overigens wel een beetje beter worden. Ik ben geen watje maar mijn banden zijn net slicks en voor komend weekend zit er nog geen nieuw rubber op.
Ik rijdt een Suzuki GSX-R 750 SRAD.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als dat het geval is zal ik er zijn. rob, wat rijd jij ook alweer? kan ik je ff derbij zetten.
Houd er wel rekeining mee dat Groningen wint..... (als straf, niet omdat ik Groninger ben)quote:Op woensdag 7 april 2004 16:52 schreef rvdboomen het volgende:
Mensen, het spijt me wederom. Ik kan er echt niet bij zijn. De wedstrijd PSV-Groningen is verzet van zaterdag naar zondag en daar moet ik heen. Ik moet het dus laten schieten.
Maar ik houd me zeker aanbevolen voor een volgende rit, als ie maar niet in het noorden van NL is.
Ik moet zondag eerst paasontbijten om 1 uur, dan PSVom 14:30, dan verjaardag van 17 uur tot 19 uur. Dan naar Awakeningsfeest in Amsterdam tot s'morgens vroeg. Heb het helaas toch echt te druk. Heb zaterdag wel tijd!!!
Sorry mannen!!!
Rob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |