Is dit niet te combineren op een of andere manier? Lijkt me ook wel leuk eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:02 schreef Gerako het volgende:
Dat kan natuurlijk ook, tenminste voor mij dan. Weet niet hoe het met de andere is.
Ja, zou een andere keer kunnen, 12 april is namelijk op een maandag, ik ging er vanuit dat het ONK altijd op een zaterdag is. Is trouwens erg leuk, ik ga eigenlijk naar alle ONK wedstrijden, ook in Oss, Raalte en Hengelo, gaan we altijd met een stuk of 4 vrienden op de motor heen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is dit niet te combineren op een of andere manier? Lijkt me ook wel leuk eigenlijk.
Als ik mijn motor heb (en die heb ik dan als het goed is) ga ik meequote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Voorlopig hebben we een meet gepland op 11 april in Friesland. De route wordt verzorgd door ZX9R en dit is het voorlopige lijstje dat mee gaat:
PatrickM (BMW K1100LT)
tja, zeg jij het dan maar. jij bent de enige die niet kon de 11e...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:27 schreef ZX9R het volgende:
4 april is géén optie.
Ik vier namelijk 3 april mijn verjaardag en dan lig ik als het goed is op 4 april met een kater op bed.
En ik heb het hele huis volliggen met bezoek.
Mijn familie woont namelijk niet in het noorden.
Dan liever nog in het paasweekend!
daar ging ik wel vanuit jaquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:31 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Als ik mijn motor heb (en die heb ik dan als het goed is) ga ik mee
Ik weet nu nog niet hoe alles gaat lopen de komende weken, maar de 11'de ben ik in principe vrij.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik stel voor om die leegte op te vullen met route Friesland, gaan wij de 11e wel ergens anders heen.
In Brabant heb je bijvoorbeeld de Peel en Maas route.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nee hoor, eigenlijk als ik het zo bekijk ligt arnhem best centraal gelegen. ik had gerekend op Friesland, oftewel buitenlanddus Brabant is geen prob!
alleen, kun je daar wel een beetje mooie routes rijden? weet iemand dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |