Dat weet je toch nog niet zeker dan?quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:04 schreef Gerako het volgende:
Tot morgen allemaal.
Nee vriendin gaat nu niet mee, vanmiddag mijn eigengemaakte duostepjes eraf gehaald en de buddycover er weer op gezet.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Rokershoest?Gaat je vriendin ook mee? Zo ja, rookt ze? Dan ben je niet de enigste roker morgen
Uhm... beter gezegd... *kijkt ff naar het klokkie het is vandaag en moet dus nog gaan plaatsvindenquote:Op zondag 11 april 2004 00:32 schreef PommeL het volgende:
Nagoeeed, ander keertje dan maar![]()
Ik rij trouwens een Aprilia 125 (voor zover je zoiets een motor kunt noemen), maarja, licht rijbewijs he.....
Ja als het kon, maar het gaat dus niet lukken, motor wordt opnieuw afgesteld, hij viel zowat uit bij de 120+ , nee leuk is dat...quote:Op zondag 11 april 2004 00:42 schreef PatrickM het volgende:
Je weet waar de verzamelplaats is... dus join the group
* PommeL is er helaas niet bij... familieverplichtingen![]()
Overigens wordt er maandag ergens bij Werkendam waarschijnlijk ook nog gereden (voor de liefhebbers) en dan ben ik er wel bij
Da's jammer dan wel weer jammerquote:Op zondag 11 april 2004 00:43 schreef PommeL het volgende:
Nie dat ik daar wat aan heb, motor staat bij de garage , alles moet opnieuw afgesteld worden...grmbl..:(
Weetje hoe frustrerend het is als je niet KAN rijden gewoonquote:Op zondag 11 april 2004 00:44 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Da's jammer dan wel weer jammerMooi klusje voor morgen, kan je maandag alsnog mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |