Het is geen datingsite rietvaerder.quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Op zoek naar een partner maybe?
Wel een dure, voor de eerste "dans" al een paar rooitjes aftikken terwijl je er bij de meeste met een paar drankjes wel bent.quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb al een vriendin....
t Was liefde op het eerste gezicht. Kwam haar tegen in Limburg ergens, ze weegt 210kg en maakt me helemaal gek
Betaal jij voor een proefrit?quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wel een dure, voor de eerste "dans" al een paar rooitjes aftikken terwijl je er bij de meeste met een paar drankjes wel bent.
Als je in motorstad Assen woont ontkom je er niet aan..... daarnaast mag ik graag rijden ( ik kan het welquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Misschien rare vraag maar waar komt de interesse in motoren/meerijden bij jou vandaan? Je hebt zelf geen motor toch?
Pardon ???quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Op zoek naar een partner maybe?
Nee dat nou ook weer niet......quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Je hebt al gevonden?
Dat is ook zo. Hier ontkom je er ook niet aan, zeker in het seizoen knallen ze om de haverklap over de dijk. (of erafquote:Op vrijdag 9 april 2004 23:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als je in motorstad Assen woont ontkom je er niet aan..... daarnaast mag ik graag rijden ( ik kan het wel) en meerijden.
Tip 1: Neem ons nooit serieusquote:Op vrijdag 9 april 2004 23:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee dat nou ook weer niet......
Ik hou gewoon van leuke dingen doen.... er hoeft niets achter te zitten toch ?
jij wilt toch achteropquote:Op vrijdag 9 april 2004 23:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee dat nou ook weer niet......
Ik hou gewoon van leuke dingen doen.... er hoeft niets achter te zitten toch ?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
Ik wist niet dat dit een slowchat topic was.ik wil dan even de groeten doen aan iedereen, man of vrouw, alleenstaand of gebonden en wel of niet op zoek.
![]()
Gaan we nu tot de Drente meet weer normaal doen.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ok, genoeg weer geSC idd...
quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..] Tip 1: Neem ons nooit serieus
Als we serieus zijn zeggen we het wel
Alleen niet op 9 mei, dan is de MF meeting er al.quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:38 schreef Patrick281 het volgende:
Ontopic: Mei is wel een goed voorstel.
Hartstikke bedankt Paul.quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:14 schreef Polleke83 het volgende:
Ik wens bij deze jullie morgen allemaal een fijne en veilige rit!!
groet, Paul
Dank je wel.quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:14 schreef Polleke83 het volgende:
Ik wens bij deze jullie morgen allemaal een fijne en veilige rit!!
groet, Paul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |