Ik was van plan om komende week een route uit te stippelen...... die ik dan hier weer in het topic zal gooienquote:Op woensdag 7 april 2004 22:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
de week daarop kunnen we wel een route Drenthe doen, kan ondeugend ook mee!
Vergeet het terasje (en een zak geld) niet voor de icetea ..quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik was van plan om komende week een route uit te stippelen...... die ik dan hier weer in dat topic zal gooien
en jaaaaa dan ga ik ook mee !!
Nee dat komt helemaal goed !!quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vergeet het terasje (en een zak geld) niet voor de icetea ..
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee dat komt helemaal goed !!
En moet het circuit van Drenthe in de route opgenomen worden ? Vast wel he ? Vooral in het weekend staan daar grote groepen te meeten
Dat ligt er aan.... als er wat te doen is en de kans is groot.... kan het zijn dat het afgesloten is. Maar er is een speciale motermeet plek gecreeerd. Ik moet even kijken welk weekend het wordt. Een programma van de evenementen heb ik bij de hand.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klinkt goed.Verras ons maar, het is jou dag ..
Edit: kan je daar rondkijken, wat eten e.d. -misschien wel iets voor de lunchstop.
Kort antwoord .. zit op het werkquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:17 schreef ondeugend het volgende:
Owwwwww ....... hoelang moet de route zijn ? (in km of in tijd ?)
Zou jij ook niet meegaan ..en zelfs met een eigen motor?quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:38 schreef MissHobje het volgende:
Heej maken jullie een leuke foto!!![]()
En have fun met de rit
Zou wel leuk zijn, nu is het echt een mannenkliekje.quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zou jij ook niet meegaan .. ? dacht ik een half jaar geleden iets van te herinneren..
Mijn zus wil ook een keer mee als we in Zuid Holland rijden.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:01 schreef hollander172 het volgende:
[..] Zou wel leuk zijn, nu is het echt een mannenkliekje.![]()
Als het een keer beetje randstad idee is.. dan wel een keer hoorquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zou jij ook niet meegaan ..en zelfs met een eigen motor?
Volgens mij heb je dat wel eens gepost.
Ik moet eerst die stepjes hebben/lenen van Makster.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn zus wil ook een keer mee als we in Zuid Holland rijden.
En jij kan je vriendin toch meenemen.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:22 schreef hollander172 het volgende:
Bedoel meer dat het leuk zou zijn als er ook dames mee rijden op eigen motor, dan eindig ik tenminste niet als laatste.
sorry, de 18e staat de Friese route al gepland.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik was van plan om komende week een route uit te stippelen...... die ik dan hier weer in het topic zal gooien
en jaaaaa dan ga ik ook mee !!
Had ik de 18e genoemd danquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
sorry, de 18e staat de Friese route al gepland.
als het niet deze week is, dus de komende week dan is de 18e de meest geschikte datum omdat er mensen zijn die zaterdag moeten werken. vandaar dat ik ervan uitgingquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:42 schreef ondeugend het volgende:
Had ik de 18e genoemd dan![]()
Ik zei alleen dat ik een route zou uitstippelen komende week.....wanneer de rit in Drenthe dan ook plaats gaat vinden.
Ik ook niet, op zaterdagen mag ik braaf achter het vrouwtje aanlopen als de boodschappen en andere inkopen gedaan moeten worden.quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
we horen het wel, op zaterdag kan ik iig helaas vrijwel nooit...
Misschien rare vraag maar waar komt de interesse in motoren/meerijden bij jou vandaan? Je hebt zelf geen motor toch?quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:21 schreef ondeugend het volgende:
Wat mij betreft kan het ergens op een zondag in mei hoor...des te groter de kans op een mooie dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |