Voel je je aangesproken?!quote:Op maandag 29 maart 2004 19:58 schreef Mahavishnu het volgende:
[..]
Stoer kindje, hoor. Ja, echt, stoer.
En een nog beter antwoord!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:20 schreef Andjing het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken?!![]()
vervang jood in bovenstaande door turk, maroc of allochtoon en de antifascisten duikelen binnen 2/10 seconde over je heenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:11 schreef Andjing het volgende:
Ze mogen ze van mij alledrie GEGEN DIE MAUER zetten!
Als je jezelf zo'n geweldig Jood vind, rot dan lekker op naar Israel!
quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:52 schreef rancunus het volgende:
[..]
vervang jood in bovenstaande door turk, maroc of allochtoon en de antifascisten duikelen binnen 2/10 seconde over je heen
en hier reageert geen hond op
hy-po-criet
en jij bent een
an-ti-se-miet
Fijn om te weten dat je alleen daarom kan treuren om WO2quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:02 schreef PLAE@ het volgende:
Geloof mij. Ook mensen die anti-joods zijn balen van wo 2. Want nu kunnen ze niks meer fout doen.
Beste Andjing,quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:20 schreef Andjing het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken?!![]()
Maar de Joden komen toch uit Israël?! Dat staat toch in de bijbel?!quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:25 schreef Mahavishnu het volgende:
[..]
Beste Andjing,
Ik vrees dat ik genoodzaakt ben een paar van jouw wereldbeelden met een welgemikte mokerslag kapot te slaan.
- Niet elke jood is pro-Israël;
- Niet elke jood is pro-Ajax.
Ik hoop dat je, als je in de puberteit komt, die grijze massa in je kop (gering, doch aanwezig!) iets beter zal gebruiken.
Was getekend,
Een jood.
Nee, dat staat er niet.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:39 schreef Andjing het volgende:
[..]
Maar de Joden komen toch uit Israël?! Dat staat toch in de bijbel?!
O nee, das waar ook...quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, dat staat er niet.
Mogen alle Molukkers dan ook gegen die mauer?quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:28 schreef Andjing het volgende:
[..]
O nee, das waar ook...
Ze kwamen uit het "oude" Egypte met Mozes en even later in het beloofde land terecht toh?
En zoveel jaar later ontstond het rijk Juda en het rijk [b}Israël[/b], waar Joden woonden...
Ach laat maar... Van de hele bijbel klopt geen ***. Krijg je ervan als je hem 100 keer overnieuw schrijft![]()
Maar toch mag Frits Barend gegen die mauer (en anders gewoon oprotten, als mensen zich gediscrimeerd voelen, ok?)
Als jij dat zo graag wil!quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:35 schreef Piro het volgende:
[..]
Mogen alle Molukkers dan ook gegen die mauer?
Ja, en als je niet behoorlijk Duits kunt spreken, mag je ook oprotten.quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:28 schreef Andjing het volgende:
[..]
Maar toch mag Frits Barend gegen die mauer (en anders gewoon oprotten, als mensen zich gediscrimeerd voelen, ok?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |