En wat is er gvd mis met links? Altijd dat eeuwige fucking gezeik op links. Alsof je gelijk melaats bent zodra je progressiever dan D66 stemt...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:16 schreef gelly het volgende:
Sja, linkse media he, dat RTL.
U kent mij niet ?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:21 schreef Hephaistos het volgende:
[..]
En wat is er gvd mis met links? Altijd dat eeuwige fucking gezeik op links. Alsof je gelijk melaats bent zodra je progressiever dan D66 stemt...
En waarom is Pro-Israel trouwens links?
Hmm neequote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:21 schreef gelly het volgende:
[..]
U kent mij niet ?
in welk land dan wel, lieve schat ....quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:48 schreef Hayek het volgende:
boy meets world..
media is niet objectief in nederland..
Over simpel gesproken, maar goed.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:57 schreef WeirdMicky het volgende:
aan de zeikerds: kijk het dan niet
sim-pel
Jood?!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:10 schreef Monidique het volgende:
Iete iete iet, ik ruik een...
Utrecht supporter?!quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:47 schreef Herhenk het volgende:
En wie niet springt die is een..
Stoer kindje, hoor. Ja, echt, stoer.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:11 schreef Andjing het volgende:
Ze mogen ze van mij alledrie GEGEN DIE MAUER zetten!
Nou vooruit, Mulder krijgt bij deze gratie...
Maar die fucking Barend, met die pleeborstel op zijn kop, moet echt eens een keer oprotten..."Ik ben Jood, ik ben Jood" Oooh geweldig...![]()
Als je jezelf zo'n geweldig Jood vind, rot dan lekker op naar Israel!
(...)
Tip voor Frits: Nodig eens zo'n Palestijnse Jihad-strijder uit, met je grote bek... Kijken of je dan nog zo stoer doet!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |