Dat viel mij gisteren ook op.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:03 schreef PLAE@ het volgende:
Vertelt hij over Ralph Inbar die overleden is. Hij verteld over
wat Inbar allemaal voor goeds gedaan heeft. nou ok bla bla bla. Jammer dat ie dood is natuurlijk.
Maar dan komt fritsie met het volgende: En het Israelische leger waar hij ook nog in gediend heeft.
Ja, inderdaad. Jan Mulder zuipt tenminstequote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:24 schreef _Flea_ het volgende:
Ik vind ze alledrie irritant. Hoewel die Mulder af en toe nog wel om te lachen is.
ja water.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:28 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Jan Mulder zuipt tenminste
O, is dat nou een waterhoofdquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:31 schreef milagro het volgende:
[..]
ja water.
hij drinkt geen alcohol
hij heeft zeker humor, da's waar. maar het blijft een lulquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:24 schreef _Flea_ het volgende:
Ik vind ze alledrie irritant. Hoewel die Mulder af en toe nog wel om te lachen is.
Dan moet je er niet naar kijken. Er zit een knop op je TV.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:03 schreef PLAE@ het volgende:
Ik erger me al tijden aan Frits Barend die elke kans die krijgt aanpakt om naar buiten te brengen hoe goed de Israeliers wel niet zijn en hoe slecht die Palestijnen zich gedragen.
Omdat ie een eigen mening heeft? Dat zou verboden moeten worden door HMG?quote:Die Frits Barend moet eens goed op z'n kop krijgen van de HMG oid dat dit niet langer zo kan.
Ook meteen het enige goede van Inbar heeft gedaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat viel mij gisteren ook op.
Hij bracht het alsof Inbar's diensttijd in het Israëlische leger de grootste verdienste van zijn leven was.
ik vond bananasplit best komischquote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ook meteen het enige goede van Inbar heeft gedaan.
Niet echt mijn programma. Maar ieder z'n smaak natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:25 schreef deepthroat het volgende:
[..]
ik vond bananasplit best komisch
Die reclame waarin hij aan een dakgoot hangt is ook wel leukquote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ook meteen het enige goede van Inbar heeft gedaan.
dat was gister in het nieuws jaquote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:28 schreef Lucille het volgende:
Is Ralph dood?
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:19 schreef Disorder het volgende:
Het hele programma mag van mij ophouden.
Inderdaad opvallend en triest dat hij niet objectief kan zijn..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:03 schreef PLAE@ het volgende:
Ik erger me al tijden aan Frits Barend die elke kans die krijgt aanpakt om naar buiten te brengen hoe goed de Israeliers wel niet zijn en hoe slecht die Palestijnen zich gedragen.
Hij als journalist zou toch objectief moeten kunnen zijn en dat is hij totaal niet (ok hij is zelf een jood maar toch)
Gisteravond echter het toppunt. Vertelt hij over Ralph Inbar die overleden is. Hij verteld over
wat Inbar allemaal voor goeds gedaan heeft. nou ok bla bla bla. Jammer dat ie dood is natuurlijk.
Maar dan komt fritsie met het volgende: En het Israelische leger waar hij ook nog in gediend heeft.
En dan vertelt ie het ook nog alsof het iets is waar je trotst op moet zijn![]()
![]()
Die Frits Barend moet eens goed op z'n kop krijgen van de HMG oid dat dit niet langer zo kan.
Het hele programma is er juist op gericht dat ze niet objectief zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:03 schreef PLAE@ het volgende:
Hij als journalist zou toch objectief moeten kunnen zijn en dat is hij totaal niet (ok hij is zelf een jood maar toch)
Gisteravond echter het toppunt. Vertelt hij over Ralph Inbar die overleden is. Hij verteld over
En dan vertelt ie het ook nog alsof het iets is waar je trotst op moet zijn![]()
![]()
Die Frits Barend moet eens goed op z'n kop krijgen van de HMG oid dat dit niet langer zo kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |