maakt niet uit, mag ik zelf kiezen. En als ik daar strax kom moet ik dus of een betoog of een beschouwing gaan schrijven.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 08:25 schreef ShaoliN het volgende:
Betoog voor of tegen de veiligheidsmuur?
Heb er niet echt een mening over, kan voor beide partijen wel begrip opbrengen. Zal voor de toets voor de muur ijn, lekker controversieelquote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:15 schreef TimmyAsd het volgende:
wat vind je zelf van die muur?
ja geef lekker de schuld aan 1 partij... de joden zijn natuurlijk heilige boontjesquote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:26 schreef TR08 het volgende:
Je kunt stellen dat de palestijnen het met hun jarenlange aanslagen zo ver vernkoeid hebben dat het hun verdiende loon is dat ze ommuurd worden. De martelaars hadden thuis moeten blijven en hun familie had ze moeten stoppen.
Ik krijg over een uurtje op school te horen of ik daar een betoog of beschouwing moet gaan maken. Weet ik nu nog niet...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:24 schreef TR08 het volgende:
..Ik zou daar eerst een keus in maken....
Well duh, het is een voorbeeld van een stelling die je in een betoog kunt nemen. Ik zeg niet dat ik er zelf zo over denk.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
ja geef lekker de schuld aan 1 partij... de joden zijn natuurlijk heilige boontjes![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |