abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 november 2004 @ 11:06:31 #151
62182 Georges
That's the shit
pi_23442892
Review op IGN, een 9.2!
http://pc.ign.com/articles/567/567694p1.html?fromint=1

[ Bericht 0% gewijzigd door Georges op 20-11-2004 11:12:00 ]
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_23463457

Ik moet dit spel hebben, want ik heb echt weken van mijn leven verspeeld met dit spel. En niet alleen ik, maar ook mijn twee broers en mijn pa. Op een gegeven moment tijdens de kerstvakantie de Amiga maar op de tv aangesloten, zodat mams niet alleen beneden zat
pi_23476334
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 11:06 schreef Georges het volgende:
Review op IGN, een 9.2!
http://pc.ign.com/articles/567/567694p1.html?fromint=1
Beter !!

Binnenkort nostalgie in een mooi en goed nieuw jasje
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_23489134
Komt er ook nog een duidelijke en goede tutorial bij? Want na het lezen van de reviews lijkt het me een supermooi spel, maar ik heb nog nooit een Pirates!-versie gespeeld. Wel Civilization I / II / II en Colonization, dus ik ben wel enigszins bekend met spellen van Sid Meier.
And there was much rejoicing.
pi_23489162
Wanneer komt de XBox versie?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_23490185
quote:
Op maandag 22 november 2004 12:53 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer komt de XBox versie?
Onbekend
pi_23490675
Uit of niet uit.. nu?
pi_23490736
quote:
Op maandag 22 november 2004 14:01 schreef Omkron het volgende:
Uit of niet uit.. nu?
2 December PC versie EU release

In de USA is ie vandaag uit....
pi_23499396
Zo, vandaag was ie al wel leverbaar bij Bol.com (levertijd 5-7 werkdagen)

Meteen besteld

Je mag per klant een keer de code GO4IT1910 gebruiken (in de laatste stap van het bestelproces) om 4 euro korting te krijgen
pi_23501112
quote:
Op maandag 22 november 2004 20:06 schreef RubberenRobbie het volgende:

Meteen besteld

Je mag per klant een keer de code GO4IT1910 gebruiken (in de laatste stap van het bestelproces) om 4 euro korting te krijgen
Ik ben benieuwd wanneer je hem krijgt. Volgens bol.com was de release ook 19 november, dus er zal wel iets niet kloppen.

Zou wel leuk zijn als je hem deze week nog had.
And there was much rejoicing.
  maandag 22 november 2004 @ 22:53:04 #161
32422 engessa
Who's dirty?
pi_23504512
quote:
Op maandag 22 november 2004 20:06 schreef RubberenRobbie het volgende:

Meteen besteld

Bij play.com kost ie 25 pond, zo'n 40 euro. Is nog goedkoper!

Ik zie net dat er ook een special edition van het spel uit gaat komen:

The Limited Edition contains the following bonus features:

* Pirates! on DVD

* High quality parchment map

* Unique mods locked to the Limited Edition

* Mod tools

* The Original Pirates game

* “Behind the Scenes” video

* Game trailers

* Developer diaries, tips & tricks

* Concept art, early screenshots

* Alternative box covers submission

US boxart:

Maar check ook even de Europese boxart op http://www.atari.com/pirates/pirates/home.php?lg=2, bij deze versie krijg je ook nog een Pirates t-shirt! Deze moet ik hebben!

[ Bericht 23% gewijzigd door engessa op 22-11-2004 23:03:15 ]
pi_23505030
Die limited edition ga ik dus echt wel kopen
pi_23505045
Ik ga ook die limited edition halen, Pirates! verdient dat zeker
pi_23521670
Vet! Koop nooit spellen.. maar dit is er eentje die mijn geld verdient.. (evenals de gta serie..)
pi_23535891
Is die limited edition al ergens te bestellen? (In Nederland?)

[ Bericht 13% gewijzigd door dmace op 24-11-2004 10:18:40 ]
Ik ben niet verwaand, ik ben gewoon goed.....
pi_23536058
quote:
Op woensdag 24 november 2004 10:12 schreef dmace het volgende:
Is die limited edition al ergens te bestellen? (In Nederland?)
Ik kan m nergens vinden

(pcmedia,dyabyte,dimplus en nedgame hebben m iig niet)
pi_23556531
quote:
Op woensdag 24 november 2004 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik kan m nergens vinden

(pcmedia,dyabyte,dimplus en nedgame hebben m iig niet)
Ja duh! }:O

Voor zover ik weet is ie nog niet uit in Nederland
  donderdag 25 november 2004 @ 00:45:19 #168
62182 Georges
That's the shit
pi_23556823
In Nederland is de release 3 december als ik me niet vergis.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_23560155
quote:
Op donderdag 25 november 2004 00:27 schreef -Xerxes- het volgende:

[..]

Ja duh! }:O

Voor zover ik weet is ie nog niet uit in Nederland
Dat weet ik ook wel, maar je kan nergens de collector's edition pre-orderen...
Alleen de normale versie...
pi_23582455
Dan maar geen limited edition. Hij's binnen!

Heerlijke game, want ik ben de tijd kwijtgeraakt tussen 9.30 en 00.30 gisteravond.
Ze hebben precies gedaan wat ze hadden gezegd, en meer.
Het is nl. precies dezelfde game als vroeger, maar dan vele malen mooier en gedetailleerder.
Nieuwe dingen:
- Je moet dansen als je aan de vrouw wil komen.
- koop voor jezelf en je schip upgrades, zodat je beter en sneller wordt.

De zeeslagscenes zijn formidabel. Zo reageert je schip op de wind, zoals een echt schip dat ook zou doen. Wiebel/wobbel bij het draaien. Als je een aantal upgrades gedaan hebt, kun je naast de gebruikelijke kanonskogels ook schieten met bolo's (2 met een ketting aan elkaar gekoppelde kanonskogels) en met losse rommel (kettingen en ander spul die zeer vernietigend zijn voor mens en zeil)
Bezoekjes aan de gouverneur leveren je niet alleen lof, status en land op, maar zo kom je ook weer in contact met de dames. De barmannen laten je wel weten waar de mooiste schatjes te vinden zijn. Om succesvol te zijn, moet je echter wel dansen op het bal, en zo nu en dan een mooie ring als kadootje doen.
Het zwaardvechten is ook erg leuk gedaan. Heerlijk Errol Flynn-achtig. Je kunt vechten in de kroeg met de schout die soms een barmeid lastig valt, op een schip bij het veroveren en als je gezochte criminelen hebt gevonden.
Het knokken gaat in etappes, waarbij je met korte cut-scenes tijdens je gevecht op een andere plek in de kroeg of op het schip terecht komt.
Het gevecht is rechtlijnig zoals het vroeger ook was, dus geen rondgeren a la lara croft. (gelukkig!)
Het rondvaren kan uit 2 oogpunten, maar ik geef de voorkeur aan de ouderwetse manier.
Schepen herken je al van verre aan hun vlag, en als je naderbij komt krijg je de naam van het schip te zien. Nog iets dichter, en het laatste nieuws wordt heen en weer gebrult. Geen menuutjes meer daarvoor, dus. Ook heb je geen losse kaart meer nodig, want die kun je oproepen wanneer je wil, en op de kaart kun je verschillende dingen die je al gedaan hebt of nog moet doen of het laatste nieuwtje zien. Dit kun je allemaal naar believen uitzetten, maar maakt het wel handig als je op zoek bent naar een treasurefleet of een stuk geboefte in een stad.
Je kunt ook kaarten kopen waarop extra "steden" staan, zoals steden van jezuiten, indiaanse stammen en piratenholen. Ook op deze kleine plekken kun je je bevoorraden, je schepen laten repareren en opdrachten verkrijgen om je status op te bouwen.

Al met al een vette game die je niet mag missen. En die 9.2 in die review is dan ook meer dan verdient.
Ik ben niet verwaand, ik ben gewoon goed.....
pi_23582747
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 08:14 schreef dmace het volgende:
Mooi verhaal
Waar heb je hem gekocht/besteld?
  zaterdag 27 november 2004 @ 03:45:14 #172
12221 Tijn