Dat vind ik ook wel. Maar dingen als een eigen piraten hide out had ik wel erg leuk gevonden.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:50 schreef Tijn het volgende:
Ik vind een oud spel in een nieuw jasje eigenlijk juist prima. Ik wil gewoon het klassieke Pirates! spelen, maar dan met moderne graphics en zonder rare fratsen.
Dat lijkt me niet.quote:Op woensdag 8 september 2004 23:29 schreef Omkron het volgende:
Komt ie ook voor de PS2?
Ik denk uiteindelijk misschien wel. Hij komt sowieso wel voor de groene doos.quote:Op woensdag 8 september 2004 23:29 schreef Omkron het volgende:
Komt ie ook voor de PS2?
Is dat zo? Ik heb nergens iets gelezen over ports naar console. En Firaxis heeft volgens mij ook nog nooit een spel uitgebracht voor consoles.quote:Op woensdag 8 september 2004 23:49 schreef Georges het volgende:
[..]
Ik denk uiteindelijk misschien wel. Hij komt sowieso wel voor de groene doos.
Ff afwachten dus.
Dat is best bizar. Ik zie ook niks op de Pirates!-site staan over de X-Box, je zou toch zeggen dat ze zoiets wel zouden promoten.quote:Op woensdag 8 september 2004 23:57 schreef Georges het volgende:
De link naar de X-Box preview: http://www.gamespot.com/x(...)preview_6105426.html
Sega Megadrive ook.quote:Op donderdag 9 september 2004 00:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoewel me nu te binnen schiet dat Pirates! ook is uitgebracht voor de NES o.a. destijds, dat maakt het alweer wat logischer. Volgens mij is dit het enige spel van Sid Meijer dat ook naar spelcomputers is geport, of niet?
Coolquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Sega Megadrive ook.
Nee, ik had namelijk een Sega Megadrive.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Cool
Weet je iets van een SNES versie?
Precies, dat is de magie van Pirates. Net nog even die ene stad veroveren, die ene titel halen of nog even wat schepen enteren.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:33 schreef Dagonet het volgende:
Één van de spellen die zo goed als nooit van mijn PC verdwijnt. Gewoon uren lang tegen de wind in op varen omdat je weer in de buurt van Panama zat en je naar St. Kitts wilde.
Steden veroveren, goedgezinde gouverneur installeren en dan in opdracht van een ander land hetzelfde stadje weer veroveren
Is dat zo? Die 16 november riep zei dattie in het verkeerde topic zat. Denk dattie HL2 bedoelde ofzo!?quote:Op zondag 14 november 2004 10:48 schreef Georges het volgende:
Nog iets meer dan een week! Ben toch wel erg benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |