Wellicht is het mogelijk om een aantal Amige Emulator consoles in de BHCC vestigingen te plaatsen.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga ff op de Amiga emulator het spel draaien draaien om weer ff in de stemming te komen..![]()
Hoewel er niets mis is met het origineel, vind ik de eerste remake (Pirates! Gold) eigenlijk *nog* leuker om te spelen. Niet alleen ziet het er beter uit en klinkt het beter, maar het spel is ook completer (bv de captains cabbin enzo).quote:Op zondag 4 juli 2004 13:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga ff op de Amiga emulator het spel draaien draaien om weer ff in de stemming te komen..![]()
Daar is ook een remake van.quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:49 schreef R_B het volgende:
Evenals Defender of the crown... SNIK...;)
Ja, dat miste ik ook in Pirates!: The Caribean werd op een gegeven moment te klein voor mequote:Op maandag 10 mei 2004 18:47 schreef Georges het volgende:
Belangrijkste is natuurlijk de gameplay, dat heeft Pirates! tot zo'n succes gemaakt. Ook al hoop ik eigenlijk op een spel met de graphics van POTC en de gameplay van Pirates!.
Daarnaast zou het wel leuk zijn als je een piratennest kon maken zoals dat bijvoorbeeld in de strip van Roodbaard zit. Voorzover ik kon zien zal dat helaas bij Pirates! niet het geval zijn.
Verder zou het wel leuk zijn als ze het niet tot The Caribbean beperken, dat je bijvoorbeeld naar Afrika of Europa kan reizen en daar missies doen.
Maar goed, we blijven dromen.
Maar ik haalde alle doelen met verve...quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:44 schreef Tijn het volgende:
Het redden van je zus, oom, vader en weet ik veel wie zijn juist de grotere doelen in het spel. Net als het veroveren van de Treasure Fleet en de Silver Train. Dat is allemaal veel belangrijker dan het vergaren van een sterke vloot enzo.
Ik voer trouwens juist liever met een kleine vloot. Alleen wat sloops en een paar mannen. Dan is je deel van de plunder ten minste lekker groot
Je moet een Atari hebben????!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Beta testers gevraagd !
http://www.infoyouaskedfor.com/atari/atari_pirates_0804.html
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:28 schreef 8op het volgende:
[..]
Je moet een Atari hebben????!![]()
product code?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij
Ik zag overal Atari staan.... Nu ben ik een beetje een Noob in de huidige gamewereld....quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij
Ok, tis al goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:43 schreef 8op het volgende:
[..]
Ik zag overal Atari staan.... Nu ben ik een beetje een Noob in de huidige gamewereld....![]()
dus trek je maar niet teveel van mij aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |