Beter !!quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:06 schreef Georges het volgende:
Review op IGN, een 9.2!
http://pc.ign.com/articles/567/567694p1.html?fromint=1
Onbekendquote:Op maandag 22 november 2004 12:53 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer komt de XBox versie?![]()
2 December PC versie EU releasequote:Op maandag 22 november 2004 14:01 schreef Omkron het volgende:
Uit of niet uit.. nu?
Ik ben benieuwd wanneer je hem krijgt.quote:Op maandag 22 november 2004 20:06 schreef RubberenRobbie het volgende:
Zo, vandaag was ie al wel leverbaar bij Bol.com (levertijd 5-7 werkdagen)
Meteen besteld
Je mag per klant een keer de code GO4IT1910 gebruiken (in de laatste stap van het bestelproces) om 4 euro korting te krijgen
Bij play.com kost ie 25 pond, zo'n 40 euro. Is nog goedkoper!quote:Op maandag 22 november 2004 20:06 schreef RubberenRobbie het volgende:
Zo, vandaag was ie al wel leverbaar bij Bol.com (levertijd 5-7 werkdagen)
Meteen besteld
Je mag per klant een keer de code GO4IT1910 gebruiken (in de laatste stap van het bestelproces) om 4 euro korting te krijgen
Ik kan m nergens vindenquote:Op woensdag 24 november 2004 10:12 schreef dmace het volgende:
Is die limited edition al ergens te bestellen? (In Nederland?)
Ja duh! }:Oquote:Op woensdag 24 november 2004 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kan m nergens vinden
(pcmedia,dyabyte,dimplus en nedgame hebben m iig niet)
Dat weet ik ook wel, maar je kan nergens de collector's edition pre-orderen...quote:Op donderdag 25 november 2004 00:27 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ja duh! }:O
Voor zover ik weet is ie nog niet uit in Nederland
Waar heb je hem gekocht/besteld?quote:Op vrijdag 26 november 2004 08:14 schreef dmace het volgende:
Mooi verhaal
Ik kon me niet langer bedwingen dus maar via de alternatieve weg gedaan, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Waar hebben jullie m vandaan ???
Voer je in het originele Pirates! niet ook al met de numpad? Ik wel iigquote:Op zaterdag 27 november 2004 14:57 schreef Georges het volgende:
[..]
-Met je numpad zeilen en vechten is even wennen, maar gaat lekker nu.
Over het muiten: als ze unhappy zijn hoef je de boel niet te verdelen, je kan ook gewoon wat man laten afslachten. Scheelt een hoop.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:00 schreef SuperSiem het volgende:
Erg leuk spel inderdaad! Gewoon lekker simpel en toch enorm uitgebreid en verslavend. En ondanks dat je van sommige dingen niks snapt, blijf je gewoon lekker doorspelen en is opeens de hele dag om.
- Maar wie kan me uitleggen hoe dat plunder verdelen werkt? Na een uurtje spelen ofzo (of minder, ik heb echt gevoel van tijd bij dit spel) begint de bemanning te muiten en moet ik de boel verdelen, maar dan is de hele vloot, op je vlaggenschip na, vertrokken en ik hou ook nooit meer dan 100 goudunits over. Hoe pak ik dit handiger aan (of kan dat niet)? En hoe voorkom ik dat de bemanning gaat muiten? Regelmatig aan land gaan ofzo?
- Is er ook goede winst te maken met handelen? Want tot nu toe verdien ik het meeste goud met schepen enteren.
- Is er een manier om te zien wanneer, tijdens een zeestrijd, de vijandelijke boot zich overgeeft en wanneer je nog mag zwaardvechten?
- Wat is de beste strategie wat betreft de landen? Ik ben nu Nederlander, maar bij de Spanjaarden ben ik al Colonel geloof ik en bij de Nederlandse nog steeds Kapitein (wat het laagste is in ieder geval). Maar is het het beste om alleen maar boten te overvallen waarmee je eigen land oorlog mee heeft?
- Hoe dansen jullie? Kijken jullie naar de handgebaren of naar de numpad rechtsonder in beeld (die geel wordt)?
Ik hoop dat iemand antwoordt, dan wordt het spel nog leuker!![]()
moet je is proberen op een laptop zonder numeriek pad...quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:53 schreef Tijn het volgende:
Dat dansen vind ik verschrikkelijk. Behalve dat het niet leuk is, vind ik het ook enorm on-piratish. Ik wijs elke gouverneursdame nu maar bij voorbaat af, want het wordt toch niks.
Tsja. Ik vind het juist ideaal, maar ik game dan ook niet op een laptop. En lekker oldskool ook, alle klassieke Sid Meijer games waren altijd erg op het numpad gerichtquote:Op zondag 28 november 2004 00:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat vind ik tot nu het grootste nadeel dat de besturing zo heel erg op het numerieke pad is gericht...
ja het is ook erg handig, maar niet op een laptop helaas, of ik moet zo'n ding met volledig toetsenbord en 17" scherm gaan aanschaffenquote:Op zondag 28 november 2004 00:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tsja. Ik vind het juist ideaal, maar ik game dan ook niet op een laptop. En lekker oldskool ook, alle klassieke Sid Meijer games waren altijd erg op het numpad gericht
je kan je keymap wel veranderen, staat een link naar keymap.ini in je Firaxis Games->Sid Meier's Pirates. In dit bestandje kan je het wel veranderen, maar keypad is zo handig omdat die toetsen echt recht onder elkaar zittenquote:Op zondag 28 november 2004 00:11 schreef Ruis het volgende:
HODFR, pirates was eerder idd zeer vet, maar ik zit ook op een laptop hiero, geen manier om de controls te veranderen, ja toch wel?
ik speel gewoon doom3 op mn laptopquote:Op zondag 28 november 2004 00:43 schreef Tijn het volgende:
Je moet gewoon niet gamen op een laptop.
Je kunt toch ook een normaal toetsenbord aan je laptop hangen?quote:Op zondag 28 november 2004 00:11 schreef Tain het volgende:
[..]
ja het is ook erg handig, maar niet op een laptop helaas, of ik moet zo'n ding met volledig toetsenbord en 17" scherm gaan aanschaffen
ik heb meestal mijn laptop op schoot, dan is een extra toetsenbord niet handig...quote:Op zondag 28 november 2004 01:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt toch ook een normaal toetsenbord aan je laptop hangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |