Kon dat serieus?quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:43 schreef Merovingian het volgende:
Klopt, maar je kon wel je vloot opsplitsen en een deel ergens voor anker laten liggen. Die schepen zag je natuurlijk wel op de kaart. Misschien dat dit zoiets is.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:53 schreef Tijn het volgende:
Dit is trouwens een toffe site met screenshots van alle versies die er ooit van Pirates! zijn gemaakt: http://frigate.free.fr/screenshots.html
Zelf heb ik deze gespeeld:
Pirates! (PC):
[afbeelding]
[afbeelding]
Het ziet er wel heel pauperig uit zo in CGA 4 kleuren, maar goed, het was ook 1987
Pirates! Gold (PC):
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar check die site ook voor andere versies, want sommigen zien er ook erg spiffy uit, zoals deze Commedore 64 screenshot:
[afbeelding]
Of deze van de NES:
[afbeelding]
jazeker! je had als je aan het varen was in het menu een optie van split party ofzo, en als je dan weer op je andere bootjes af voer die ergens lagen te wachten stond er join partyquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kon dat serieus?
Dude, ik heb dat spel echt jaaaaaaaren gespeeld (zowel het origineel als de Gold! remake) en ik wist niks van zo'n functie
Oh wacht... ja, zoiets kan ik me wel herrinneren van het originele Pirates! ja. Maar in Pirates! Gold hebben ze dat er volgens mij uitgehaald. Ik heb het iig nog nooit gedaanquote:Op donderdag 13 mei 2004 00:20 schreef Merovingian het volgende:
[..]
jazeker! je had als je aan het varen was in het menu een optie van split party ofzo, en als je dan weer op je andere bootjes af voer die ergens lagen te wachten stond er join party
op de Amiga 500 (jaja ik heb er een) tenminste
ja idd, ik moet hem ook zeker hebben, kijk hier gewoon nog meer naar uit dan HL2 en Doom3quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:38 schreef Tijn het volgende:
Oh crap, ik kan nu echt niet meer wachten tot dat spel uit is door al die praat hierzo
Ik moet echt stoppen met lezen hier, dit hou ik niet nog een half jaar vol
Ik heb 'em op een oude machine redelijk draaien in Windows 2000. En op m'n DOS-bak doet 'ie het ook prima, maar op m'n "main PC" met Windows XP doet 'ie weer helemaal niks. Tis een beetje vaagquote:Op donderdag 13 mei 2004 00:50 schreef Leshy het volgende:
* Leshy Pirates! Gold zoeken gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |