Maar gezien de realiteit kan het best. Piraten waren vele malen meer gemotiveerd dan de bemanning van de schepen die ze probeerden te bemachtigen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nou, ik vond het wel een beetje flauw worden toen me dat eenmaal zonder uitzondering lukte.
Het was juist hoe groter je schip, hoe makkelijker je kon winnen, maar hoe minder mannen je ook mee kon dragen om het gevecht af te maken. Elke battle eindigde namelijk met een zwaardgevecht van man tot man, waar het puur op je troepen aankwam (en je eigen button-bash kunsten).quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nou, ik vond het wel een beetje flauw worden toen me dat eenmaal zonder uitzondering lukte.
Wow, dat klinkt ERG positief! Paar goeie verbeteringen ook, zoals het sneaken in de stad bij een aanval en de verschillende typen kanonschoten.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Nieuwe preview op Gamespot :
http://www.gamespot.com/p(...)preview_6095099.html
Ik vind het er wel lekker helder uitzien eigenlijk. Lichte comedy flair, maar wel tof. Vooralsnog vind ik het allemaal geweldig.quote:Op zondag 9 mei 2004 01:20 schreef Georges het volgende:
Ik heb de in game footage bekeken op gamespot.
Daar wordt je niet vrolijk van, ziet er erg kinderlijk uit. Ik had meer gehoopt op iets als Pirates of the Caribbean. Dat was in potentie het piratenspel.
Ja, ze hadden al eind van het jaar gezegd. Toch kijk ik er onwijs naar uit. Op www.firaxis.com staan nog wat links naar goeie previews trouwens, ze zijn erg lovend.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:44 schreef dmace het volgende:
Lees hier dat ie op 16 November uitkomt. Dat duurt dus nog wel ff.
Bedoel je Pirates of the Carribean? Dat is geen opvolger, dat is gewoon ook een piratenspel, maar het heeft er verder niks mee te maken.quote:Daarbij was er toch al een opvolger? Ben ff de naam kwijt. Was wel mooi, maar een gameplay van 0,0
Die is later toch omgedoopt tot PotC nadat Disney zich er mee had ingelaten?quote:Op maandag 10 mei 2004 14:43 schreef dmace het volgende:
nee, niet pirates of the caribbean, maar SeaDogs.
Lijkt heel veel op Pirates, maar de besturing is uiterst belabberd.
ben je toch een echte pirates-fan, dan moet je hem toch eens gespeeld hebben.
HIER kun je een link vinden.
Niet voor zover ik weet. Het is ook alweer een aardig oud spel....quote:Op maandag 10 mei 2004 14:49 schreef kooba het volgende:
[..]
Die is later toch omgedoopt tot PotC nadat Disney zich er mee had ingelaten?
of het was seadogs2, zou ook kunnen, maar er staat me zoiets bij al kan ik er best 100% langszittenquote:Op maandag 10 mei 2004 14:51 schreef dmace het volgende:
[..]
Niet voor zover ik weet. Het is ook alweer een aardig oud spel....
maar mocht je daarvoor URL's met info kunnen vinden, dan geef ik je graag gelijk.
Misschien was het wel Monkey Islandquote:Op maandag 10 mei 2004 14:52 schreef kooba het volgende:
[..]
of het was seadogs2, zou ook kunnen, maar er staat me zoiets bij al kan ik er best 100% langszitten
Waarom blijven dromen? Stuur je ideeen naar de makers. Ze kunnen er hooguit niks mee doen, maar je weet maar nooit. (en misschien hou je er nog een leuk zakcentje aan over).quote:Op maandag 10 mei 2004 18:47 schreef Georges het volgende:
Daarnaast zou het wel leuk zijn als je een piratennest kon maken zoals dat bijvoorbeeld in de strip van Roodbaard zit. Voorzover ik kon zien zal dat helaas bij Pirates! niet het geval zijn.
Verder zou het wel leuk zijn als ze het niet tot The Caribbean beperken, dat je bijvoorbeeld naar Afrika of Europa kan reizen en daar missies doen.
Maar goed, we blijven dromen.
Pirates! gaat juist over de romantisering van het piraten-leven. Ik vind het wel een passende sfeer die ze neer zetten als ik die screenshots bekijk en heb er al helemaal zin in.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:37 schreef Leshy het volgende:
Pirates! was een fantastisch spel - ik kan alleen niet zeggen dat ik de screenshots erg aansprekend vind van deze remake. Het ziet er naar uit dat het spel wel een enorm hoge Disney-factor gaat krijgen
Je kon toch meerdere schepen hebben/besturen? Of zuig ik dat uit mijn duim?quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:20 schreef Tijn het volgende:
Ziet er ERG relaxed uit vind ik zelf
Ik vraag me alleen af wat dat 2e bootje isKun je nu opeens andere schepen ook zien varen op de map?
Ja, in het originele Pirates! kon je tot 8 schepen meenemen in je eigen vloot. Maar op de kaart zag je dat gewoon als 1 schip. Bovendien liggen ze op deze screenshot wel erg ver uit elkaar om 1 vloot te vormen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:24 schreef engessa het volgende:
[..]
Je kon toch meerdere schepen hebben/besturen? Of zuig ik dat uit mijn duim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |