abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17742726
Mooie, totaal onbeschadigde (zelfs geen gebruikerssporen) fotocamera (Fujifilm 265ix Zoom APS). Maakt mooie foto's.

Opsturen kost ¤ 5,50, daar ga ik niet over in discussie, dus die betaal je sowieso, De verpakking voor het versturen betaal ik dan wel voor je. Zit geen batterij bij (cr123a)
Ik heb hem op andere veilingsites voor ¤ 150 gezien, dus dat lijkt mij ook een goed uitgangspunt. Als je er een ander leuk bod voor hebt, dan sta ik daar voor open.
Dus ¤ 5,50 + ¤ 150,- = ¤ 155,50
pi_17777141
Prijs te hoog? Doe dan een bod, bij mij ligt ie toch maar in de kast. Moet wel een béétje normaal zijn, maar je mag best een stuk lager bieden.
Intussen: Kick!
pi_17852669
waarom geen accu erbij... en wat kost een accu nieuw?
pi_17855410
Kosten bijna niks
pi_17855841
Waarom zit er geen accu meer bij?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_17856094
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 22:34 schreef American_Nightmare het volgende:
Waarom zit er geen accu meer bij?
Met alle respect, het is een batterij! Gewoon naar de Hema, koop er een voor een euro of twee. Wil ik ook wel voor je doen hoor, tjonge.
pi_17856130
Oh pardon.. ik dacht dat er een accu bij zat
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')