Ik denk dat er al honderden topics over dit onderwerp voorbij zijn gekomen maar toch wil ik het gewoon even van me afschrijven denk ik.
Even bij het begin beginnen.
Ergens in Januari ben ik op een feest aan de praat geraakt met een jongen die toen even 20 minuten langskwam. Dit gesprek werd me overigens opgelegd, ben niet uit mezelf naar hem toegegaan.
Dit omdat ik van mezelf weet mensen erg op uiterlijk te beoordelen.
En hij had donkere skateschoenen met een bakkerspak aan...
Dus voor mij echt totaal niet interessant om naar toe te gaan, daar kwam nog eens bij dat hij vrij fors/dik is en gewoon niet knap.
Toch door een smoes van een vriendin met hem gaan praten... opzich wel aardige jongen... maar toch blij toen hij wegging.
Paar dagen later werd ik op msn toegevoegd en bleek dat hij me leuk vond maar er was ook nog een ander ofzo in zijn leven. Ik allang blij... beetje afgepoeiert en weinig aandacht gegeven.
Maar de laatste weken ben ik steeds intensiever gaan praten... bellen alles. Ik heb hem nog een keer heel snel even gesproken maar ik schrok weer van zijn uiterlijk
Nu ben ik er dus achter of me iig bewust geworden dat ik hem toch wel heel erg leuk vind
Ik kan met hem echt over alles heel rustig praten en we hebben meerdere raakvlakken.
Maar mijn probleem is dus dat ik hem echt niet aantrekkelijk vind? Zou ik hier overheen kunnen komen en hem wel gaan waarderen qua uiterlijk?
En bijkomend is nog dat ik problemen krijg met mijn ouders... zij zijn niet gediend nog van jongens dus dat zal heel moeilijk worden.
Dus nogmaals... hij is echt lief en slim etc
![]()
alleen niet knap...
(alvast bedankt als je deze lap tekst wil lezen
![]()
)