abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 maart 2004 @ 22:24:18 #1
74383 cLau-
Ik ben onschuldig
pi_17742519
Ik denk dat er al honderden topics over dit onderwerp voorbij zijn gekomen maar toch wil ik het gewoon even van me afschrijven denk ik.
Even bij het begin beginnen.

Ergens in Januari ben ik op een feest aan de praat geraakt met een jongen die toen even 20 minuten langskwam. Dit gesprek werd me overigens opgelegd, ben niet uit mezelf naar hem toegegaan.
Dit omdat ik van mezelf weet mensen erg op uiterlijk te beoordelen.
En hij had donkere skateschoenen met een bakkerspak aan...
Dus voor mij echt totaal niet interessant om naar toe te gaan, daar kwam nog eens bij dat hij vrij fors/dik is en gewoon niet knap.
Toch door een smoes van een vriendin met hem gaan praten... opzich wel aardige jongen... maar toch blij toen hij wegging.
Paar dagen later werd ik op msn toegevoegd en bleek dat hij me leuk vond maar er was ook nog een ander ofzo in zijn leven. Ik allang blij... beetje afgepoeiert en weinig aandacht gegeven.
Maar de laatste weken ben ik steeds intensiever gaan praten... bellen alles. Ik heb hem nog een keer heel snel even gesproken maar ik schrok weer van zijn uiterlijk
Nu ben ik er dus achter of me iig bewust geworden dat ik hem toch wel heel erg leuk vind
Ik kan met hem echt over alles heel rustig praten en we hebben meerdere raakvlakken.

Maar mijn probleem is dus dat ik hem echt niet aantrekkelijk vind? Zou ik hier overheen kunnen komen en hem wel gaan waarderen qua uiterlijk?
En bijkomend is nog dat ik problemen krijg met mijn ouders... zij zijn niet gediend nog van jongens dus dat zal heel moeilijk worden.

Dus nogmaals... hij is echt lief en slim etc alleen niet knap...

(alvast bedankt als je deze lap tekst wil lezen )
  maandag 15 maart 2004 @ 22:28:33 #2
56401 jakovasaur
Fourty-Seven!
pi_17742657
Tuurlijk kan dit. Bart de Graaf had ook een vriendin. En Frans Bauer
pi_17742662
Oke, dit wordt niks. Misschien een goede vriend maar als je hem alleen leuk vindt als je hem niet ziet dan wordt het echt niets.

Helemaal gelezen trouwens!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17742696
Je moet maar zo denken: Over een aantal jaartjes kan die er helemaal anders uitzien. Uiterlijk is nogal enorm vergankelijk. Zeker als je het ook nog eens hebt over het feit dat die dik is en niet leuke kleding draagt. Dat is iets wat die kan veranderen, en misschien zelf ook wilt.
Ja Ja
pi_17742755
Evolutionair gezien speelt uiterlijke aantrekkingskracht, vaak ook in de vorm van feromonen, een essentiele rol in de partnerkeuze. De belangrijkste reden hiervoor is de dna-structuur: het gaat erom of dat dat goed bij elkaar past, dat wil zeggen of er evolutionair sterke nakomelingen kunnen komen.

Simpel geformuleerd: verliefd worden puur op innerlijk is onzin, dat bestaat gewoon niet, al zeggen sommigen van wel. Uiterlijk is minstens zo belangrijk.
  maandag 15 maart 2004 @ 22:31:53 #6
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_17742762
Burka ?

Hey, oog wil ook wat toch! De tijd dat het oog niet zoveel meer wil komt ooit nog wel.. nu mag het ook wel ff zijn. Zitten veeeeel vissen in de oceaan weet je nog
"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
pi_17742763
oke TS wat heb je liever:

een lekker ding die je telkens voor lul zet en kleineerd

óf

een minder knap persoon waar je lekker tegenaan kan kruipen als je een jank-film kijkt
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
  maandag 15 maart 2004 @ 22:32:57 #8
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_17742795
als je ouders niet gediend zijn van jongens, dan kun je maar beter met een meisje thuiskomen.

voor de rest ach, als je hem niet aantrekkelijk vindt, dan is het een goede vriend. Als je toch zin krijgt in meer, dan wordt het je vriendje. Daar kun je weinig aan sturen eigenlijk.
Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_17742816
Moeilijk er moet toch ook een soort van sexuele aantrekkingskracht zijn lijkt mij?
Don't turn your back on me. I won't be ignored!!!
  maandag 15 maart 2004 @ 22:34:27 #10
9772 Wozzy
fun 4 life
pi_17742836
hmm.. vroeger viel ik alleen op uiterlijk. Niet knap --> geen interesse. Daarom ben ik heel lang single geweest. Tegenwoordig maakt het uiterlijk me niet zoveel meer uit. Ik heb nu alleen andere redenen om geen relatie te beginnen.

Ik zie dat je nog vrij jong bent, dus wellicht verander je nog de komende jaren Maar je moet zelf kijken of je zijn innerlijk leuk genoeg vindt om zijn uiterlijk te accepteren.
pi_17742867
quote:
Op maandag 15 maart 2004 22:33 schreef moki het volgende:
Moeilijk er moet toch ook een soort van sexuele aantrekkingskracht zijn lijkt mij?
Maar bij vrouwen is die aantrekkingskracht veel minder afhankelijk van uiterlijk dan bij mannen. Volgens discovery channel teminste
Ja Ja
pi_17742873
Geef hem eens een kans, dan kom je er vanzelf achter of je het een langere periode met elkaar uithou...
  maandag 15 maart 2004 @ 22:35:45 #13
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_17742874
quote:
Op maandag 15 maart 2004 22:31 schreef thabit het volgende:
Evolutionair gezien speelt uiterlijke aantrekkingskracht, vaak ook in de vorm van feromonen, een essentiele rol in de partnerkeuze. De belangrijkste reden hiervoor is de dna-structuur: het gaat erom of dat dat goed bij elkaar past, dat wil zeggen of er evolutionair sterke nakomelingen kunnen komen.

Simpel geformuleerd: verliefd worden puur op innerlijk is onzin, dat bestaat gewoon niet, al zeggen sommigen van wel. Uiterlijk is minstens zo belangrijk.
No offence maar best wel onzin dit.. Vroeger kozen de vrouwen juist sterke mannen uit want dan krijg je sterke kinderen en die overleven eerder. Tegenwoordig zijn brains veel belangrijker om goed te 'overleven' in de maatschappij dus wordt op zaken zoals intelligentie en EQ geselecteerd. Dus innerlijk heeft eeeeecht wel een aantrekkingskracht en misschien wel meer dan uiterlijk .. maarja dat oog he!!

En feromonen heeft toch met geur te maken? Wat een vaag verhaal man.. je linkt geur met uiterlijk met DNA
"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
  maandag 15 maart 2004 @ 22:36:12 #14
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_17742881
Als je het zelf als een probleem ervaart, zou ik het niet doen. Je moet jezelf dat ook niet verwijten hoor. Je partner aantrekkelijk vinden en je partner knap vinden zijn twee hele verschillende dingen. Je kan verstandelijk best weten dat je vriend niet moeders mooiste is, maar hem zelf toch heel leuk vinden. Jij voelt je kennelijk helemaal niet tot hem aangetrokken, alleen tot zijn karakter.

Nogmaals, ik zeg niet dat je niet iets kan beginnen met een jongen die niet heel erg knap is, maar ik denk wel dat je er tenminste zelf iets leuks in moet zien. Zolang je zijn uiterlijk als een struikelpunt ervaart denk ik niet dat dat lekker zal werken.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_17742905
Oh ja das waar ook bij vrouwen is dat weer anders! Soms zie ik ook best knappe vrouwen met naar mijn mening lelijke mannen lopen.
  maandag 15 maart 2004 @ 22:39:27 #16
74383 cLau-
Ik ben onschuldig
pi_17742966
quote:
Op maandag 15 maart 2004 22:31 schreef roobje het volgende:
Burka ?

Hey, oog wil ook wat toch! De tijd dat het oog niet zoveel meer wil komt ooit nog wel.. nu mag het ook wel ff zijn. Zitten veeeeel vissen in de oceaan weet je nog
Als ik dit lees denk ik mjah ms toch beter alleen vrienden.
maar als ik dan denk aan zijn lieve oogjes bijvoorbeeld heb ik toch wel weer zoiets van hmm hijs toch wel lief dus jah :S
Ben beetje in tweestrijd
pi_17743082
quote:
Op maandag 15 maart 2004 22:39 schreef cLau- het volgende:
Als ik dit lees denk ik mjah ms toch beter alleen vrienden.
maar als ik dan denk aan zijn lieve oogjes bijvoorbeeld heb ik toch wel weer zoiets van hmm hijs toch wel lief dus jah :S
Ben beetje in tweestrijd
Ga met hem een keer de stad in nieuwe kleren kopen, dat doet al wonderen. Gewicht verdwijnt wel als ie de groeispurt krijgt
  maandag 15 maart 2004 @ 22:46:27 #18
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_17743147
Doe jezelf een lol. Begin er niet aan.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_17743160
Zou je jezelf schamen als je samen met hem gezien wordt?
pi_17743186
quote:
Op maandag 15 maart 2004 22:35 schreef roobje het volgende:
[..]
En feromonen heeft toch met geur te maken? Wat een vaag verhaal man.. je linkt geur met uiterlijk met DNA
Niet alleen hoe iemand eruit ziet, maar ook hoe iemand ruikt is een uiterlijk kenmerk, of iemand z'n stem. Zintuiglijke waarnemingen reken ik allemaal tot de uiterlijke kenmerken. Onderbewust dienen deze uiterlijke kenmerken om het dna van iemand te analyseren. Sommige mensen vinden we niet voor niets mooier dan andere mensen, dat 'mooi vinden' is een teken van goed dna.
  maandag 15 maart 2004 @ 22:49:38 #21
74383 cLau-
Ik ben onschuldig
pi_17743228
quote:
Op maandag 15 maart 2004 22:43 schreef onanymous het volgende:

[..]

Ga met hem een keer de stad in nieuwe kleren kopen, dat doet al wonderen. Gewicht verdwijnt wel als ie de groeispurt krijgt
Maar dan moet je het ook weer zo zien... in de stad lopen vind ik eigenlijk nog niet zo relaxed?
Want ik weet, het is echt zo dom maar ik schaam me wel een beetje voor hem.
Soms krijg je zulke domme blikken... echt bij veel mannen vallen de ogen ongeveer uit de oogkassen.
Mijn ouders vinden me ook nog eens te jong.
En mijn vriendenkring zal hem heel waarschijnlijk niet accepteren... onterecht misschien maar het speelt wel mee.
pi_17743268
pas als jij zijn uglyness niet meer ziet, daar doorheen kijkt, kan je je pas echt lekker uitleven in zo een relatie, anders ben je tog niet op je gemak als je met hem bent. Dus, kzou nog wat afw88.
pi_17743290
quote:
Op maandag 15 maart 2004 22:49 schreef cLau- het volgende:

[..]

Maar dan moet je het ook weer zo zien... in de stad lopen vind ik eigenlijk nog niet zo relaxed?
Want ik weet, het is echt zo dom maar ik schaam me wel een beetje voor hem.
Soms krijg je zulke domme blikken... echt bij veel mannen vallen de ogen ongeveer uit de oogkassen.
Mijn ouders vinden me ook nog eens te jong.
En mijn vriendenkring zal hem heel waarschijnlijk niet accepteren... onterecht misschien maar het speelt wel mee.
Ja sorry maar dan geef ik het toch echt weinig kans? Je moet trots op je vriendje kunnen zijn. Er mee kunnen pronken!
  maandag 15 maart 2004 @ 22:53:08 #24
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_17743327
Van verliefheid val je vaak af dus als hij jouw leuk vindt
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  maandag 15 maart 2004 @ 22:54:43 #25
74383 cLau-
Ik ben onschuldig
pi_17743365
quote:
Op maandag 15 maart 2004 22:53 schreef livEliveD het volgende:
Van verliefheid val je vaak af dus als hij jouw leuk vindt
hij vindt mij helemaal geweldig...
ik hem ook alleen over zijn uiterlijk weet ik het nog niet
Misschien wat vaker met hem optrekken en dan beslissen...
maar ik ben bang hem valse hoop te geven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')