abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 18 maart 2004 @ 18:26:11 #176
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_17805791
Dát vind ik nou ook leuk, spellen maken, concepten uitwerken, schrijven, schilderen....! Leuk idee, Phileine, zo'n spel echt cool zelf maken. Keep it in mind!

Oh ja, en dames van "de borduur" ( ), succes met dat gepriegel! Wat kosten die krengen veel, zeg!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_17806146
Owwwwwwwwwww................Anitra.....wat een dotje is dat,zeg en wat ziet die er lief uit!!!!!
Ben je naar de huishoudbeurs gegaan????Of naar de krea-doe???.
Ik ben expres niet naar die beursen gegaan,omdat je altijd met ik weet niet wat terug komt.
En m'n knip is ff leeg nu,hoor!
Heb de laatste maand al 4 pakketten gekocht,wel twee 2dehands en 2 nieuwe,maar dat is toch een hele uitgaaf geweest.En dus ben ik maar wijs thuis gebleven,hihihi.
Op de huishoudbeurs sleep je je eigen een breuk,aan al die gratis dingen en potjes en bakjes saus en pakjes soep en macaronie en weet ik al wat nog meer...pffff....vorig jaar heb ik me voorgenomen ,om dat niet meer te doen,was niet leuk meer
Volgend jaar misschien wel weer de krea doe ,maar voorlopig ff niks.
Ben nu ook ff uitgeraamverfd,vaderpaasfiguur zit ook op het raam,niet helemaal glad,maar hij zit.
En nu is het mooi geweest,ik moet weer aan de borduur
Groetjes,Minoes
pi_17806751
op de huishoudbeurs gekocht, stond een stand van lanarte.
Hhahah ja je koopt altijd meer dan je wilt
pi_17806924
Wat een lief borduur werkje... mijn echte schoonmoeder heeft voor damien een borduurwerk gemaakt met naam en geboortedatum erop. Die hangt nu boven zijn bed. Zal er morgen eens een foto van maken.
Ik heb het zelf ook geprobeerd toen ik in het ziekenhuis lag en niet uit bed mocht... maar na 100.1000 keer de mist in te zijn gegaan heb ik hem zo de vullis ingesmeten... Tis gewoon niet aan mij besteed.

Spellen verzinnen of namaken ben ik niet crea genoeg voor... zolang ik de dingen netjes over kan tekenen is het prima maar zelf dingen maken vind ik heel moeilijk... ik kan zo moeilijk iets verzinnen dan....
Ik vind het heel knap dat sommige mensen dat dus wel heel goed kunnen...

Ik ga straks weer verder met mijn raamschilderingen... ik denk dat ik maar weer even aan de plakkatverf ga... ik heb nu al vier paasdingen verknald met die raamfolieverf....
Word het een beetje zat...
  vrijdag 19 maart 2004 @ 14:57:55 #180
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_17825125
Ik ben weer druk met het raam verf als heel het raam af is maak ik er een foto van
Kyllian vind het helemaal geweldig
pi_17825324
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 19:11 schreef Angel22 het volgende:
Spellen verzinnen of namaken ben ik niet crea genoeg voor... zolang ik de dingen netjes over kan tekenen is het prima maar zelf dingen maken vind ik heel moeilijk... ik kan zo moeilijk iets verzinnen dan....
Ik vind het heel knap dat sommige mensen dat dus wel heel goed kunnen...
Grappig, ik heb juist het tegenovergestelde, ik kan helemaal niet tegen door anderen bedachte patronen. Ga ook geheid de mist in als ik iets met een teltekening probeer. Ook wel eens als ik iets zelf maak (ik ben erg goed in vreemd geproportioneerde babytruitjes, maar ik brei uit principe ook nooit proeflapjes ), maar dat doe ik toch veel lieverder. Als ik er achter ben hoe je hier fotoos plaatst zal ik eens de trui die ik voor vriend heb gemaakt op de foto zetten want daar ben ik vreeslijk trots op (en die is voor de verandering NIET vreemd geproportioneerd ).
  vrijdag 19 maart 2004 @ 15:15:06 #182
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_17825527
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 17:44 schreef Anitra het volgende:
ja die hahaha, gaaf he? heb hen daar zien hangen en was er meteen helemaal weg van
dat borduurpakket is trouwens wel heeeel erg mooi
anitra
  vrijdag 19 maart 2004 @ 15:27:35 #183
34891 melonovy
La Kutschie
pi_17825808
Tijdens wat vrije uurtjes heb ik een verjaardagsslinger voor Chiara gemaakt, ik heb uit tijdschriften allemaal gekleurde patroontjes, plaatjes en kleurtjes geknipt en deze op kleur verzameld. De volgende letters:
H O E R A C H I A R A 1 J A A R !
heb ik opgevuld met de knipsels, per letter een andere kleur/ tint van de regenboog. Vervolgens de letters uitgeknipt en op gekleurde karton geplakt en deze aan een touw bevestigd en klaar is de slinger. Helaas geen foto voor de visuele ondersteuning, maar deze komt met de tijd wel in het topic.
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2004 @ 15:48:21 #184
37843 lady-wrb
kortaf
pi_17826309
t klinkt wel heel creatief hoor, melonovy! ik ben wel benieuwd naar een foto want ik vind het wel heel ingewikkeld omschreven (zal wel aan mij liggen, ik ben heel visueel ingesteld ) maar jou kennende zal het best heel mooi zijn
pi_17828342
Jammer van de foto melonovy, maar wel heel erg gaaf hoor!!!

Ik wil voor duncan ook zelf iets doen maar ben er nog niet uit wat....

Ff de foto's van het borduurwerk van mijn schoonmoeder en mijn crea begin van een paas/lente raam.





pi_17828365
  † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2004 @ 18:21:40 #187
43556 miss_dynastie
pi_17829984
Wat een ontzettend mooi borduurwerk Angel! Heeft ze er voor Duncan ook één gemaakt? En je raamwerkje is errug vrolijk ... zijn er nog ramen over bij jullie ?

Ik ben benieuwd naar je slinger, Melonovy Je bent in elk geval op tijd begonnen
pi_17830716
Nee ze heeft er voor Duncan geen gemaakt.
Toen we Damey kregen hadden we nog wel wat contact met ze maar dat hebben hun langzaam aan afgekapt nadat Damey een jongetje bleek te zijn
Van het betsaan van Duncan weten ze niet eens af. Maar dat maakt niet uit.

dit is btw hetzelfde raam als waar de hamhams opgestaan hebben, die heb ik er weer afgehaald om een lente/paas-setting te kunnen gaan maken.
pi_17831072
Wow,Angel,ook al zo'n mooi borduurding,daar zal ze een werk aan gehad hebben!
Ik ben weg van die dingen(maar dat hadden jullie al wel in de gaten )

Jammer van dat contact met je ouders,lijkt me moeilijk.

En wat een leuk bloempotje ,lekker fleurig op het raam.Bij mij zit alles vol met vlinders en paasmoeder en vader,hahaha,we zijn er klaar voor,laat maar komen,de paasdagen
Volgens mij wonen we ook bij elkaar in de regio,ik zit nog ff meer richting afsluitdijk,hahaha.

Nouwwwww.....mijn hertenborduurding schiet de laatste 3 dagen niks op,want heb 2 dagen verknoeid aan het whiskasspel,ga zo toch echt maar weer es beginnen.

Groetjes,Minoes
pi_17832322
T is mijn schoonmoeder maar Minoes Mijn man heeft er ook compleet vrede mee aangezien de jeugd die hij heeft gehad... gelukkig heeft hij een stel hele lieve "pleeg"ouders en hebben mijn kids dus gewoon twee opa's en twee oma's.
Ik ben nu bezig om deze
naast het bloempotje te zetten. Maar dan alleen die complete haas. Die heb ik ook nog eens gespiegeld zodat ie aan weerszijde van de bloempot komt.
Als ik ze af heb maak ik er wel ff een foto van...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 maart 2004 @ 20:38:52 #191
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_17832482
Da's wel een leuke tekening trouwens!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 19 maart 2004 @ 21:06:32 #192
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_17833059
das inderdaad een hele leuke tekening
en dat borduursel is ook geweldig
kyllian heeft ook een geboorte lap maar dan met disney figuren
en mijn schoonmoeder is nu bezig met een groeimeter met geloof ik dezelfde clowntjes
als op jou geboorte lap Angel
  vrijdag 19 maart 2004 @ 21:17:45 #193
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_17833300
Ik heb er even een foto van gemaakt
pi_17833361
Leuk babyfeet!!!!! dat had ik eerlijk gezegd ook leuker gevonden dan die clowntjes maar goe... mag niet klagen...

Ja ik heb weer ffies pauze... ze zijn nu volledig ingekleurd en dat moet ff drogen en dan kan ik gaan "tamponeren" anders blijft het zo streperig.... Ook moet ik de zwarte lijntjes weer even opnieuw doen want ik kleur niet zo netjes op het raam
  vrijdag 19 maart 2004 @ 21:27:15 #195
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_17833474
Ben benieuwt hoe het word angel.
op het raam verven is toch moeilijker als gewoon aan tafel en het staat ook niet echt makkelijk vind ik..maar ik vind het wel heel mooi hoor
pi_17833946
Angel......oeps,sorry,verkeerd gelezen,het was dus je schoonmoeder.Nog wel erg natuurlijk,maar ja,je eigen moeder lijkt me nóg erger.

Wat een leuke haasjes!!!
Krijg bijna de neiging om ze over te gaan trekken van m'n schermpie,hahaha.
Maar nee,ik stop met die raamdingen,anders kan ik straks niet meer naar buiten kijken,whahahah

En nog meer leuke borduurtjes hier,het word wel errug gezellie zo,hoor

Nou,verder maar weer met mn hertjes,hihihih

Groetjes,Minoes
pi_17835852
TADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  vrijdag 19 maart 2004 @ 23:10:37 #198
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_17835892
LEUK ANGEL
echt geweldig
alleen die vingers op de ramen
pi_17835924
Tja... daar moet je maar even doorheen kijken... ik heb nu eenmaal geen vetvrije vingers

Morgen maar even poetsen eromheen met glassex(aldi)doekjes
  † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2004 @ 23:16:00 #200
37843 lady-wrb
kortaf
pi_17835992
wat een mooie borduurwerken allemaal!
angel, wat een kleurig raam heb jij!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')