Waarschijnlijk bedoel je www.nivea.nl? Of ben je een makelaar?quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:34 schreef misterikke het volgende:
[..]
op www.niveau.nl staat ergens wel een how-to
Tja, ik merk ook verschil. Maarja die mach3 dingen zijn ook aardig prijzig....quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:30 schreef W1ZZ het volgende:
25 scheerbeurten bij iemand met lichte baardgroei zeker?
Na een week scheren merk ik al dat ik heel duidelijk meer moeite moet doen om 't nog glad te krijgen... Gelukkig heb ik echt de beste aftershave die mij volledig verlost van irritatie!
Dat gebeurd iedereen wel eens . Belangrijk is dat je de tijd er voor neemt.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:26 schreef static het volgende:
Ik durf het niet; ik ben zo'n kluns die zijn hele gezicht opensnijdt.
jaaah dat snap ik ook niet echt.. tis toch dagelijks gebruik... zouden de fabrikanten daarom maar er een slaatje uit slaan?quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:25 schreef 9christensen het volgende:
Die scheermesjes zijn zo fucking duur
Ik denk 't. Ik betaalde laatst 12 euro voor 8 mesjes. (Gilette mach 3).quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:27 schreef Irris het volgende:
[..]
jaaah dat snap ik ook niet echt.. tis toch dagelijks gebruik... zouden de fabrikanten daarom maar er een slaatje uit slaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |