ik ook en heb geen rare uitslagen, wondjes o.i.d. belangrijk is om de haartjes lekker zacht te maken met warm water, dan gaat het een stuk beter.quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:31 schreef SiGNe het volgende:
Ik scheer me altijd onder de douche zonder schuim...gaat prima.
That's the way.quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:31 schreef SiGNe het volgende:
Ik scheer me altijd onder de douche zonder schuim...gaat prima.
Misschien zijn er ook gevolgen voor je huid op langer termijn... Ik weet het niet, het zou zo maar kunnen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:39 schreef yozd het volgende:
Hmmz, de meningen zijn dus verdeeld. Nou ja, zolang ik er geen last van heb, doe ik het wel gewoon zoals ik het altijd gedaan heb.
Misschien zijn er ook gevolgen voor je huid op langere termijn als je MET schuim scheert... ik weet het niet, het zou zo maar kunnen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:57 schreef teknomist het volgende:
Misschien zijn er ook gevolgen voor je huid op langer termijn... Ik weet het niet, het zou zo maar kunnen.
poepje van mequote:Op maandag 11 oktober 2004 17:16 schreef twiFight het volgende:
nah brennie, vertel 's, hoe scheer jij je snor eraf
quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:44 schreef FOS2004 het volgende:
In ieder geval niet te zuinig zijn met het scheerschuim
[afbeelding]
Gaan we beledigen?quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:16 schreef twiFight het volgende:
nah brennie, vertel 's, hoe scheer jij je snor eraf
Iemand met andere ervaringen? Hoe merk ik het? Ik ben nu een paar weken bezig, maar de mesjes doen 't op zich nog best. Hoelang is normaal? (bij elke dag 1x scheren)quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:32 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik doe er 2 /3 weken mee, mits ik me dan elke dag scheer
Richtlijn was iets van 25 scheerbeurten, had ik ooit eens gelezen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:19 schreef JeOma het volgende:
En kan iemand nog 's een richtlijn geven hoelang hij met 'n scheermesje (Gillette Mach 3) doet? Paar weken ofzo?
Kom maar op met de tips!! Welke aftershave??quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:30 schreef W1ZZ het volgende:
25 scheerbeurten bij iemand met lichte baardgroei zeker?
Na een week scheren merk ik al dat ik heel duidelijk meer moeite moet doen om 't nog glad te krijgen... Gelukkig heb ik echt de beste aftershave die mij volledig verlost van irritatie!
op www.niveau.nl staat ergens wel een how-toquote:Op maandag 15 maart 2004 21:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
hoe scheer je je met zo'n ding?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |