abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 september 2004 @ 11:49:51 #76
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_22192018
Thanks. Ik heb het net voor 't eerst gedaan. Ging op zich best wel goed. DACHT ik. Maar goed, het uiteindelijke resultaat is zeker niet gladder dan met m'n scheerapparaat (maar ik moet vast "oefenen" en "skillz gaan verkrijgen" ofzo). Plus dat ik toen ik m'n gezicht droog had gemaakt ik opeens zie dat ik nu 5 wondjes heb. Overal bloed. Bah. Maar goed, weer een ervaring rijker.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_22192039
Normaal gesproken moet je het met nat veel gladder kunnen krijgen dan door droog scheren.
pi_22192065
Ik vind het altijd verbazend dat mensen zich kunnen snijden met een Mach3.
pi_22192269
nog een tip.. spoel je mesje af tussendoor. Anders scheert het niet meer zo goed, ga je harder drukken en krijg je wondjes
pi_22192426
er word teveel abstract gedingest
  zaterdag 25 september 2004 @ 14:14:52 #81
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_22194189
Heb me zojuist gedouched en gelijk daarna "nog een keer" geschoren, ging al stuk beter en het wordt inderdaad meeega-glad! Wel veel werk. Hoevaak doen jullie met scheermesjes (heb die Mach3 Turbo mesjes gekocht (20E voor 8 van die dingen ofzo, best duur)...
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_22194229
Topic wordt gemerged met: nat scheren... (hoe!?!)
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_22200091
ik doe wel een half jaar met 1 mesje... maar moet wel tegen de haargroei inscheren anders wordt het niet meer glad genoeg
pursan!
pi_22201158
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 19:41 schreef svda het volgende:
ik doe wel een half jaar met 1 mesje... maar moet wel tegen de haargroei inscheren anders wordt het niet meer glad genoeg
Het schijnt dat je juist door oude mesjes te gebruiken snel wondjes/huidirritatie krijgt.
pi_22201195
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 11:49 schreef JeOma het volgende:
Thanks. Ik heb het net voor 't eerst gedaan. Ging op zich best wel goed. DACHT ik. Maar goed, het uiteindelijke resultaat is zeker niet gladder dan met m'n scheerapparaat (maar ik moet vast "oefenen" en "skillz gaan verkrijgen" ofzo). Plus dat ik toen ik m'n gezicht droog had gemaakt ik opeens zie dat ik nu 5 wondjes heb. Overal bloed. Bah. Maar goed, weer een ervaring rijker.
je huid een klein beetje strak trekken met je andere hand.
verder niet op je huid drukken met het scheermes, maar het scheermes zijn eigen gang laten gaan.
ik scheer redelijk vaak op deze manier [uiteraard niet mezelf ] en ik heb tot nu toe maar 1 wondje veroorzaakt.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_22201209
en de mesjes kan je het beste regelmatig vervangen
pi_22201330
mach3 en dan nog snijwondjes???

was je dronken???
pi_22201377
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 11:29 schreef JeOma het volgende:
Moet ik dat schuim op m'n gezicht smeren?

euhm ja, verder doe ik het altijd tijdens het douchen (scheren dan ) dan is je baardje zachter
  zaterdag 25 september 2004 @ 20:53:58 #89
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_22201561
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 20:46 schreef LosingMyReligion het volgende:

[..]

euhm ja, verder doe ik het altijd tijdens het douchen (scheren dan ) dan is je baardje zachter
Maaruh, TIJDENS het douchen, dan wel je hoofd niet onder de straal neem ik aan? Anders blijft dat schuim (wtf is het doel van dat schuim eigenlijk? zacht maken van de huid?) toch niet zitten? Of hoeft dat ook niet? Ik heb die twee keer dat ik 't nu gedaan heb beide keren wel "door het schuim heen" gedaan zeg maar... Of smeer je dat schuim op je bakkes, spoel je het er dan af en ga je dan pas scheren?
pi_22201565
ik scheer me dagelijks met mach 3 , gebruik scheergel van gillette , scheergel omdat dan de haartjes niet blijven plakken in het mesje speol je er lekker makkelijk af.

Verder scheer ik me tegen de richting van de haartjes in (anders is het niet meer glad) , verder ik vervang mn mesjes 1 x per 2 weken
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_22201589
je zou eerst kunnen douchen
en dan dat schuim op je giechel, en dan scheren.
het is wel de bedoeling dat dat schuim op je gezicht zit.
verder weet ik eigenlijk niet of de heren dat ook onder de douche doen.
pi_22201629
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 20:55 schreef MissyMirjaM het volgende:

verder weet ik eigenlijk niet of de heren dat ook onder de douche doen.
Ik niet scheer me boven de wasbak , nadat ik mn gezicht eerst met heet water alle porien open heb laten doen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_22204425
ik heb vreselijk stugge baardharen, dus ik douche eerst, daarna doe ik een pre-shave crème op m'n kaken (ik gebruik crema pre&dopo barba van proraso, maar die's moeilijk te vinden in NL), dat masseer ik in zonder af te spoelen... Daarna doe ik scheerschuim erop en dan scheer ik me eerst twee keer met de baardgroei mee en daarna één keer tegen de baardgroei in. Meestal is dan alles glad behalve in m'n hals onder de uiteinden van m'n kaken zeg maar (by far de rottigste plek om glad te krijgen), dus die geef ik nog een extra beurt tot ze glad zijn... Daarna aftershave (in mijn geval dezelfde crema pre&dopo barba) en klaar is W1ZZ.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_22205933
Even wat anders; is het gevaarlijk iemand anders mes te gebruiken?
pi_22206238
als die persoon aids ofzo heeft wel ja
  zaterdag 25 september 2004 @ 23:55:47 #96
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_22206346
ik ben bij de 4daagse van nijmegen mijn droog scheer apparaat vergeten mee te nemen.

dus toen maar wat gekocht met nat scheren.

en dat doe ik nu nog steeds, dat is fijner dan droog

ik mik trouwens gewoon gelijk het scheerschuim er op, zonder eerst nat te maken
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_22209443
Lol, zonder eerst nat te maken nog wel, dat trekt toch als de kolere.:P
  zondag 26 september 2004 @ 10:40:12 #98
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_22210980
quote:
Op zondag 26 september 2004 02:31 schreef ContraPunctus het volgende:
Lol, zonder eerst nat te maken nog wel, dat trekt toch als de kolere.:P
valt nog wel mee hoor
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_22217000
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 23:38 schreef Dizzee het volgende:
Even wat anders; is het gevaarlijk iemand anders mes te gebruiken?
Mwoah. ligt eraan. met een beetje geluk scheert hij/zij zijn aars ermee. en dan gebruik jij haar/zijn scheermes om je gezichtje te scheren.

pi_22218038
hmmm ik scheer me nu al een tijdje nat maar wil overstappen op droog. Lijkt me veel relaxter
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')