Het schijnt dat je juist door oude mesjes te gebruiken snel wondjes/huidirritatie krijgt.quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:41 schreef svda het volgende:
ik doe wel een half jaar met 1 mesje... maar moet wel tegen de haargroei inscheren anders wordt het niet meer glad genoeg
je huid een klein beetje strak trekken met je andere hand.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:49 schreef JeOma het volgende:
Thanks. Ik heb het net voor 't eerst gedaan. Ging op zich best wel goed. DACHT ik. Maar goed, het uiteindelijke resultaat is zeker niet gladder dan met m'n scheerapparaat (maar ik moet vast "oefenen" en "skillz gaan verkrijgen" ofzo). Plus dat ik toen ik m'n gezicht droog had gemaakt ik opeens zie dat ik nu 5 wondjes heb. Overal bloed. Bah. Maar goed, weer een ervaring rijker.
quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:29 schreef JeOma het volgende:
Moet ik dat schuim op m'n gezicht smeren?
Maaruh, TIJDENS het douchen, dan wel je hoofd niet onder de straal neem ik aan? Anders blijft dat schuim (wtf is het doel van dat schuim eigenlijk? zacht maken van de huid?) toch niet zitten? Of hoeft dat ook niet? Ik heb die twee keer dat ik 't nu gedaan heb beide keren wel "door het schuim heen" gedaan zeg maar... Of smeer je dat schuim op je bakkes, spoel je het er dan af en ga je dan pas scheren?quote:Op zaterdag 25 september 2004 20:46 schreef LosingMyReligion het volgende:
[..]
![]()
euhm ja, verder doe ik het altijd tijdens het douchen (scheren dan) dan is je baardje zachter
![]()
Ik nietquote:Op zaterdag 25 september 2004 20:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
verder weet ik eigenlijk niet of de heren dat ook onder de douche doen.
valt nog wel mee hoorquote:Op zondag 26 september 2004 02:31 schreef ContraPunctus het volgende:
Lol, zonder eerst nat te maken nog wel, dat trekt toch als de kolere.:P
Mwoah. ligt eraan. met een beetje geluk scheert hij/zij zijn aars ermee. en dan gebruik jij haar/zijn scheermes om je gezichtje te scheren.quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:38 schreef Dizzee het volgende:
Even wat anders; is het gevaarlijk iemand anders mes te gebruiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |