abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 maart 2004 @ 22:32:02 #51
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_17742767
droog scheren is niet leuk, beetje kliederen met scheerschuim enzo is veel leuker Nat scheren kost wel 200x zoveel tijd ofzo, das wel minder. Nadeel van nat scheren is ook dat ik 1 plekje op me keel maar moeilijk kan scheren, zowiezo vind ik het irritant scheren rondom adamsappel.
pi_17742919
Ik scheer me meestal met de haren mee (dus van boven naar onder). Als je echt helemaal glad wilt zijn, moet je eerst gewoon met de haren mee scheren, en daarna scheer je tegen je haren in. Dan scheer je ook nog eens je stoppels weg en het gaat dan erg makkelijk, omdat de meeste haren dan al gekortwiekt zijn.
pi_17743760
quote:
Op maandag 15 maart 2004 21:56 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[..]

Gebruikt mijn vent ook. Te koop bij de Etos.
Ik ben groot fan van dit product, echt zoveel beter dan schuim, en ja, ook andere scheerolies.

Mijn scheerritueel:

S'morgens onder douche eerst, ff naast douche gaan staan voor spiegel. Inwrijven ruime hoeveelheid (verpakking raad 3 druppeltjes aan ik neem 6), ff wachten op tintelend gevoel. Dan onder douche gaan staan en hete waterdamp in laten werken op m'n huid. Alles wordt nu lekker soepel. Half minuutje later, scheren maar.
  maandag 15 maart 2004 @ 23:14:47 #54
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_17743803
-edit: doe normaal

[ Bericht 92% gewijzigd door Mylene op 15-03-2004 23:50:44 ]
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
pi_17744458
quote:
Op maandag 15 maart 2004 23:12 schreef Hagedis het volgende:

[..]

Ik ben groot fan van dit product, echt zoveel beter dan schuim, en ja, ook andere scheerolies.

Mijn scheerritueel:

S'morgens onder douche eerst, ff naast douche gaan staan voor spiegel. Inwrijven ruime hoeveelheid (verpakking raad 3 druppeltjes aan ik neem 6), ff wachten op tintelend gevoel. Dan onder douche gaan staan en hete waterdamp in laten werken op m'n huid. Alles wordt nu lekker soepel. Half minuutje later, scheren maar.
Wat hij zegt.

Scheerolie!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_17744532
quote:
Op maandag 15 maart 2004 23:14 schreef SEX het volgende:
-edit: doe normaal
He net te laat, maar anders: Bluf!
pi_17744784
quote:
Op maandag 15 maart 2004 22:31 schreef SEX het volgende:
echte mannen zoals ik scheren gewoon met een hakbijl die je ook gebruikt om de bietjes te hakken.
Vind je dit absurd ofzo? (vrij naar gummbah)
pi_17749956
nat scheren duurt niet zolang hoor! ..als je het goed doet iig niet! ik heb 1 keer droog geschoren..dat schoot niet op..

van nat scheren wordt je huid lekkr gladjes ..
Team-Squid.nl | Rickage^ <-- Team-Squid.nl Ownage!
  dinsdag 16 maart 2004 @ 11:21:15 #59
21321 IAMUSEMUSE
It's You That I Adore!
pi_17750031
Gewoon scheerschuim van Vichy gebruiken, kan je krijgen bij de apotheek, beste schuim wat er is..
The human heart feels things the eyes cannot see, and knows what the mind cannot understand..
pi_17759249
Gezicht natmaken, schuim erop, gewoon voorzichtig op dehuid drukken, niet te hard als je tenminste geen wondjes wil.
dan gewoon van boven naar beneden halen maken, je kan ook tegen de richting in, maar doe ik vaak niet, let op de kaaklijn en aan de rand van de kaaklijn extra aandacht besteden!
SUCCES VERZEKERD!
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider |
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
pi_17762230
quote:
Op maandag 15 maart 2004 22:31 schreef SEX het volgende:
echte mannen zoals ik scheren gewoon met een hakbijl die je ook gebruikt om de bietjes te hakken.
echte mannen & ik (jij) past niet in een zin samen bij deze poging om stoer te zijn
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 21:03:08 #62
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_17762368
quote:
Op maandag 15 maart 2004 21:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik heb vandaag mijzelf een scheermesje aangeschaft,zo'n gillete mach 3 turbo, omdat ik eens wou proberen wat het verschil tussen nat en droog, electrisch scheren was, maar nu zit ik met een klein dilemma..

hoe scheer je je met zo'n ding?

ik scheer me al jaren (bijna) elke dag met een philishave en heb nog nooit zo'n gillette in mn handen gehad, en aangezien ik morgen liever op het werk kom zonder allerlei vreemde wonden aan mn gezicht vroeg ik me af of iemand wat tips voor me had!
Ik doe altijd gewoon scheergel en mach3 turbo mesje pakken, in de douche gaan staan, het warme water lekker een tijdje in laten werken op je gezicht, zodat de haartjes soepel worden, scheergel op je gezicht, en scheren maar. Gel goed afspoelen, voorkomt irritatie. Bij een gevoelige huid kan je er een alcoholvrije aftershave balsam overheen doen na het afdrogen, anders gewoon een willekeurig luchtje

Geeft bij mij altijd een heerlijk glad resultaat Beter als elk willekeurig apparaat wat ik uitgeprobeerd heb
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
  zaterdag 20 maart 2004 @ 18:11:17 #63
66250 Dumbert
Don't fuck with this duck
pi_17849236
quote:
Op maandag 15 maart 2004 21:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik heb vandaag mijzelf een scheermesje aangeschaft,zo'n gillete mach 3 turbo, omdat ik eens wou proberen wat het verschil tussen nat en droog, electrisch scheren was, maar nu zit ik met een klein dilemma..

hoe scheer je je met zo'n ding?

ik scheer me al jaren (bijna) elke dag met een philishave en heb nog nooit zo'n gillette in mn handen gehad, en aangezien ik morgen liever op het werk kom zonder allerlei vreemde wonden aan mn gezicht vroeg ik me af of iemand wat tips voor me had!
Met onderstaande reacties moet het lukken dacht ik zo.
Eerst ff wassen met koud water.
Inzepen met scheerschuim/scheergel.
Met baardgroei mee scheren in korte stukjes.
Het mesje onderwijl steeds ff spoelen in warm water.
Na scheren je gezicht wassen en eventueel een scheerlotion opbrengen.(sanex scheerbalsam is perfect en bijt niet)
Je hebt geluk dat je een gillette hebt, zelf had ik eerst altijd wilkinson, maar die snijden net iets teveel (huid) weg
Doe ff normaal
  zaterdag 20 maart 2004 @ 19:27:40 #64
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_17850530
Scheerschuim op je gezicht, mesje in de hand, en oefenen totdat je het onder de knie hebt Enige concentratie is wel vereist, anders loop je kans op een flinke wond

Die afthershave balsem raad ik je af, plakkerige troep is het. Gewone afthershave is beter.

oppassen dat je niet in je neus snijdt
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_17851032

Scheerolie. .
  Moderator zaterdag 20 maart 2004 @ 19:56:48 #67
18653 crew  D.
pi_17851145
quote:
Op maandag 15 maart 2004 21:23 schreef Modus het volgende:
Als je eenmaal nat geschoren hebt, wil je nooit meer droog.
pi_17863013
quote:
Op maandag 15 maart 2004 21:23 schreef Modus het volgende:
Als je eenmaal nat geschoren hebt, wil je nooit meer droog.
  zondag 21 maart 2004 @ 14:22:56 #69
80425 Muertez
met een z?
pi_17864751
Je huid moet ook wennen aan de overstap dus het kan best dat je de eerste week last hebt van huidirritatie (ook als je goed en voorzichtig te werk gaat)
Als je tenminste 2 weken volhoudt is dat ook over
  zondag 21 maart 2004 @ 14:30:28 #70
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_17864879
Ik heb me ook eens nat geschoren, wat een bloedbad was dat zeg Maar dat was ook met een Wilkinson wegwerpmesje waardeloze troep. Eerst met de richting mee geschoren en toen er tegenin, maar waarschijnlijk het mesje niet vaak genoeg gespoeld ook

Als je echt een goed mesje wilt hebben moet je een Gilette Venus nemen, die vrouwen mesjes zijn gemaakt om hele benen mee te scheren i.p.v. alleen je gezicht en zijn dus veel duurzamer.

Voorlopig blijf ik maar electrisch scheren, het duurt wel langer, maar je kunt ondertussen nog Fokken Ik ben alleen bang dat het slechter is voor je huid en die droge haartjes inademen schijnt ook niet heel gezond te zijn.

Water is inderdaad een prima after-shave, alcohol erop gooien is een beetje stom idee eigenlijk.
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  zaterdag 25 september 2004 @ 11:29:08 #71
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_22191711
Howdy!
Ik scheer me nu een jaartje of 8 met 'n electrisch scheerapparaat (ik heb het over scheren van baardharen van een man dus). En nu heb ik gek gedaan en een Gillette Mach 3 gekocht. Ook zo'n spuitbus met scheerschuim gekocht.

MAAR NU? Er staat geen "gebruiksaanwijzing" op ofzo. Moet ik dat schuim op m'n gezicht smeren? In laten trekken? Wat? Of kan het ook zonder schuim? En die aftershave gel is optioneel neem ik aan voor achteraf om 'n wat frisser gevoel te krijgen?

Iemand die een droogscheerder op weg kan helpen?
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  zaterdag 25 september 2004 @ 11:42:56 #72
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_22191926
Als je een gevoelige huid hebt zou ik zeker niet beginnen aan al die schuimdingen.

Ik ben al jaren een droogscheerder, maar als ik een keer scheer met schuim en een mesje omdat ik het scheerapparaat ben vergeten dan is heel mijn muiles rood !!!

Dus let er goed op !!!

Maar eerst gezicht een beetje nat maken met lauw water. Dan schuim erop.

Scheren en goed naspoelen en eventueel aftershave !!!

En je bent weer helemaal t heertje !
  zaterdag 25 september 2004 @ 11:44:03 #73
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_22191938
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 11:29 schreef JeOma het volgende:
Howdy!
Ik scheer me nu een jaartje of 8 met 'n electrisch scheerapparaat (ik heb het over scheren van baardharen van een man dus). En nu heb ik gek gedaan en een Gillette Mach 3 gekocht. Ook zo'n spuitbus met scheerschuim gekocht.

MAAR NU? Er staat geen "gebruiksaanwijzing" op ofzo. Moet ik dat schuim op m'n gezicht smeren? In laten trekken? Wat? Of kan het ook zonder schuim? En die aftershave gel is optioneel neem ik aan voor achteraf om 'n wat frisser gevoel te krijgen?

Iemand die een droogscheerder op weg kan helpen?
Ik zie trouwens dat je een vrouw bent uit 1924 !!!
pi_22191947
In ieder geval niet te zuinig zijn met het scheerschuim

zaterdag 25 september 2004 @ 11:49:37 #75
3185 Adelante
To let it go now
pi_22192014
nat scheren... (hoe!?!)

kijk daar eens in oma
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')