Ik ben groot fan van dit product, echt zoveel beter dan schuim, en ja, ook andere scheerolies.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:56 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[..]
Gebruikt mijn vent ook. Te koop bij de Etos.
Wat hij zegt.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:12 schreef Hagedis het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van dit product, echt zoveel beter dan schuim, en ja, ook andere scheerolies.
Mijn scheerritueel:
S'morgens onder douche eerst, ff naast douche gaan staan voor spiegel. Inwrijven ruime hoeveelheid (verpakking raad 3 druppeltjes aan ik neem 6), ff wachten op tintelend gevoel. Dan onder douche gaan staan en hete waterdamp in laten werken op m'n huid. Alles wordt nu lekker soepel. Half minuutje later, scheren maar.
He net te laat, maar anders: Bluf!quote:Op maandag 15 maart 2004 23:14 schreef SEX het volgende:
-edit: doe normaal
Vind je dit absurd ofzo? (vrij naar gummbah)quote:Op maandag 15 maart 2004 22:31 schreef SEX het volgende:
echte mannen zoals ik scheren gewoon met een hakbijl die je ook gebruikt om de bietjes te hakken.
echte mannen & ik (jij) past niet in een zin samen bij deze poging om stoer te zijnquote:Op maandag 15 maart 2004 22:31 schreef SEX het volgende:
echte mannen zoals ik scheren gewoon met een hakbijl die je ook gebruikt om de bietjes te hakken.
Ik doe altijd gewoon scheergel en mach3 turbo mesje pakken, in de douche gaan staan, het warme water lekker een tijdje in laten werken op je gezicht, zodat de haartjes soepel worden, scheergel op je gezicht, en scheren maar. Gel goed afspoelen, voorkomt irritatie. Bij een gevoelige huid kan je er een alcoholvrije aftershave balsam overheen doen na het afdrogen, anders gewoon een willekeurig luchtjequote:Op maandag 15 maart 2004 21:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik heb vandaag mijzelf een scheermesje aangeschaft,zo'n gillete mach 3 turbo, omdat ik eens wou proberen wat het verschil tussen nat en droog, electrisch scheren was, maar nu zit ik met een klein dilemma..
hoe scheer je je met zo'n ding?
ik scheer me al jaren (bijna) elke dag met een philishave en heb nog nooit zo'n gillette in mn handen gehad, en aangezien ik morgen liever op het werk kom zonder allerlei vreemde wonden aan mn gezicht vroeg ik me af of iemand wat tips voor me had!
Met onderstaande reacties moet het lukken dacht ik zo.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik heb vandaag mijzelf een scheermesje aangeschaft,zo'n gillete mach 3 turbo, omdat ik eens wou proberen wat het verschil tussen nat en droog, electrisch scheren was, maar nu zit ik met een klein dilemma..
hoe scheer je je met zo'n ding?
ik scheer me al jaren (bijna) elke dag met een philishave en heb nog nooit zo'n gillette in mn handen gehad, en aangezien ik morgen liever op het werk kom zonder allerlei vreemde wonden aan mn gezicht vroeg ik me af of iemand wat tips voor me had!
quote:Op maandag 15 maart 2004 21:23 schreef Modus het volgende:
Als je eenmaal nat geschoren hebt, wil je nooit meer droog.
quote:Op maandag 15 maart 2004 21:23 schreef Modus het volgende:
Als je eenmaal nat geschoren hebt, wil je nooit meer droog.
Ik zie trouwens dat je een vrouw bent uit 1924 !!!quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:29 schreef JeOma het volgende:
Howdy!
Ik scheer me nu een jaartje of 8 met 'n electrisch scheerapparaat (ik heb het over scheren van baardharen van een man dus). En nu heb ik gek gedaan en een Gillette Mach 3 gekocht. Ook zo'n spuitbus met scheerschuim gekocht.
MAAR NU? Er staat geen "gebruiksaanwijzing" op ofzo. Moet ik dat schuim op m'n gezicht smeren? In laten trekken? Wat? Of kan het ook zonder schuim? En die aftershave gel is optioneel neem ik aan voor achteraf om 'n wat frisser gevoel te krijgen?
Iemand die een droogscheerder op weg kan helpen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |