Gegroet, polo-vrienden! Het kledingstuk, wel te verstaan.
Persoonlijk ben ik erg gefascineerd door het kledingstuk, gezien het toe behoort aan zoveel stijlen en op een bepaalde wijze zoveel kan zeggen.
De laatste tijd is de polo naar mijn mening vrij negatief in het licht gekomen, door in rotten van drie in de meest afzichtelijke tinten mint, roze enzovoort over elkaar gedragen te worden, de kragen omhoog priemend, waarschijnlijk tot de Heer biddend voor redding.
Wat voor soort polo's zijn er nu op de markt? Welke merken zijn 'hot'? Welke 'not'? Welke polo's zijn in andere Yorin-termen te classificeren?
Ik vind Lacoste bijv. volledig afgedaan. Het glansrijke verleden is naar mijn mening volledig afgelopen.
Dan zijn er nog de polo's van Lonsdale. Door al het gegabber en gewhitepower is het ook niet meer wat het geweest is.
Voor mij blijft er dan nog een over. Een die ik met alle passie ambiëer:
![]()
Exact die!
Maaaaaaaaaaar: waar koop ik dat in omgeving Rotterdam? En wat mag het kosten? Lonsdale kost al 55 euro!!!!! en dan is het nog zo pauper. Help!
Mijn band:
Conorach ||
MySpace ||
Twitter ||
Lastfm"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.