als je goede geluidskaart heb kan je ook voorluisterenquote:Op maandag 15 maart 2004 20:54 schreef hutry het volgende:
Native Instruments Traktor 2.nogwat
vind ik zelf wel fijn, maar goed, dat is slechts mijn humbele opinie...
en wie gaat dat controleren op een studentenfeestje ?quote:Op maandag 15 maart 2004 23:07 schreef amr_diab het volgende:
Het idee is wel ambitieus, maar ik denk dat zich een probleem gaat afspelen en dat is dat er alleen originele CD's mogen worden afgespeeld op feesten. Ik weet niet hoe officieel het is, maar voor zover ik weet is het in Nederland niet (legaal) mogelijk om met MP3 te discjockeyen.
hier ook, ik krijg zowiezo met bpm studio geen aparte monitor en aparte output. Bij traktor is dat 2 sec werkquote:Op maandag 15 maart 2004 23:18 schreef leolinedance het volgende:
Traktor 2.5 is de beste.... BPM studio schijt professioneler te zijn, maar ik vind traktor VELE male fijner werken.
Drama!!quote:Op maandag 15 maart 2004 23:31 schreef BillyOcean het volgende:
Ja maar gasten (dank trouwens voor de vele reply's) als ik dan bv Daft punk met "one more time" en de Hermes house band met "I will survive" wil draaien dan zingen de laatste ineens veel sneller...! Dat klinkt toch voor geen meter?? En hoe haal ik mijn pc van randaarde af?
hmmquote:Op maandag 15 maart 2004 23:44 schreef BillyOcean het volgende:
gewoon top40 werk ... Dus geen Tiesto of Jean...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |