abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 maart 2004 @ 20:23:44 #1
85908 Dandyboy
The man of all men
pi_17738851
Je kent het wel, je hebt de vorige nacht nogal doorgehaald en je voelt je niet helemaal nieuw. In Australie hebben ze nu daar wat voor: Hangover Over. http://www.meniacs.com/page.php?cid=1&tid=2&id=696

Wie van jullie kent Hangover Over en heeft het misschien wel eens gebruikt?
Weet iemand wat meer over dit anti-kater middel? Schijnt waanzinnig populair te zijn aan de ander kant van de wereld.

Is het echt nog nergens te koop is Nederland?

Milf maandag 15 maart 2004 @ 20:27:34 #2
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_17738962
deze gaat zo naar LIF
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_17746145
Geloof jij het ?
pi_17747565
paar maandjes terug was de conclusie van de consumentenbond dat ie weinig nut had.... of het dit merk is weet ik niet.
organization iz everything
  dinsdag 16 maart 2004 @ 09:58:57 #5
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_17748673
defineer "zo" nikky .

--> LIF
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_17750399
Een kleine Google zoekactie heeft me de samenstelling van deze tabletten opgeleverd.
quote:
Ingredients: Each tablet contains powdered:
Alisma Plantago aquatica root & rhizome 100mg
Citrus reticulata fruit peel (tangerine peel) 50mg
Elettaria cardamomum fruit 100mg Elettaria cardamomum fruit 100mg
Citrus X paradisi fruit (tangerine fruit) 100mg Citrus X paradisi fruit (tangerine fruit) 100mg
Zingiber officinale root (ginger) 82mg
Polyporus umbellatus fruit 82mg
Atractylodes lancea root & rhizome
and extracts equivalent to dry:
Pueraria lobata root (kudzu) 940mg
Panax ginseng root (ginseng) 82mg
Capsicum annum fruit (cayenne) 26mg
Each pack contains two doses of ONE tablet.
Best taken after consuming alcohol and just prior to sleeping. Can also be taken after symptoms occur.
For travellers - take one tablet just before setting out.
pi_17751405
Pft ik geloof nog altijd het meeste in veel water en een keer flink kotsen.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 13:01:38 #8
78067 Teng
Is dat zo?
pi_17751888
Je kunt natuurlijk ook gewoon niet teveel drinken. En anders geld voor mij nog altijd 's avonds een vent, 's ochtends een vent.

En serieus, dit soort middelen zal misschien wel wat helpen, maar of het echt bevordelijk is voor je gezondheid betwijfel ik. Teveel alcohol is ook al niet goed voor je en dan gooi je er nog zoiets overheen. Lijkt mij, voor mijn gevoel, geen goede combi.
Ik twijfel nooit aan mijn gelijk...of toch?
  dinsdag 16 maart 2004 @ 14:42:53 #9
85908 Dandyboy
The man of all men
pi_17753724
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 08:33 schreef markii het volgende:
paar maandjes terug was de conclusie van de consumentenbond dat ie weinig nut had.... of het dit merk is weet ik niet.
nee, daar vallen deze volgens mij niet onder. Die andere middelen waren op basis van asperine, een stof die ook in asperges voorkomt. Heeft iemand die ingredienten al bekeken op werkzaamheid? Zag dat er oa gember in voorkomt, dat werkt goed tegen misselijkheid, reguleert de lichaamstemperatuur, helpt de spijsvertering en de opname van voedingsstoffen, helpt tegen buikpijn en verbetert de bloedsomloop...

Denk dat dit integenstelling tot die andere dingen (KGB pil????? Russen zijn toch oplichters, dat kan toch niet werken!!!???) wel werkt.
pi_19954410
drink met mate helpt ook
maar of gember enzo wekrt... geen idee en waar je die info vandaan hebt?
idd wat paranoid zegt, alleen kots ik liever eerst en dan veel water en een ontbijtje.. met een banaan:P alhoewel ik nooit vantevoren hoef te kotsen. mn probleem is ook dat ik schtends geen hoofdpijn of misselijkheid heb maar juist veel slaap.
organization iz everything
pi_19960672
Bij de Etos hebben ze ook zo'n setje, in een zilver blikje. Daar zal ongetwijfeld dezelfde meuk inzitten .
pi_19960737
En niet te koop in Nederland??

Op de site die jij geeft kun je het gewoon bestellen .

Hmmzz, komt een beetje over als verkapte spam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')