abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17737501
Lieve mensen, vanavond ga ik een piano kopen maar ik moet helaas zelf voor vervoer zorgen.

Hoe kan en moet men een piano verhuizen zonder beschadiging van de piano en zonder exorbitante kosten aan piano-verhuizers ?
Verdedigt 's lands grenzen met een schattig hoedje en Jean-Paul Gaultier make-up.
  maandag 15 maart 2004 @ 19:40:27 #2
80536 Jig
Klere kachel!
pi_17737618
Aanhang wagentje, elastieken of sjorbanden en dikke dekens?
asd
  maandag 15 maart 2004 @ 19:41:20 #3
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_17737639
je best doen met tillen natuurlijk, wat denk je dan

als je geld hebt om een goede piano te kopen en onderhouden, moeten de verhuiskosten ook geen probleem zijn als je ook geen familie en vrienden hebt die je willen helpen
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  maandag 15 maart 2004 @ 19:41:54 #4
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_17737659
Een aanhanger die deze ongeveer 200 kg kan vervoeren en hem vastsjorren met een spandband werkt wel (hoge aanhanger dus en een zware motor ervoor ) Een kar met wielen van ca. 20 cm hoog is ook aan te raden, aangezien de wieltjes waar sommige piano's op staan niet voor transport geschikt zijn (en soms je vloer goed kunnen slopen).

1. Piano op kar tillen
2. Piano naar de aanhanger rijden en dmv balken/laadklep oid naar boven rijden
3. Vastzetten met spanband en kussens
4. Vervoeren en stap 1 t/m 3 in omgekeerde volgorde uitvoeren.
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_17737715
Kun je niet beter de kar zover mogelijk naar de piano rijden?! Bij ons op school moet de vleugel ook wel eens van het muzieklokaal naar de aula en we hebben een soort gootjes met wieletjes eronder voor de poten. Helaas moet hij nog wel een trap op en voor een vleugel heb je wel 10 man nodig.
pi_17738037
Als je een normale huiskamerpiano hebt dan kun je het wel met een aanhangwagen doen. Met een vleugel wordt het wat lastiger, dan moet je denk ik een verhuisbedrijf bellen ofzo .
pi_17740523
Reken toch wel op een man of 6 om een piano te verhuizen als het meer is dan alleen verrijden.
"In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is." - Yogi Berra
pi_17743984
Mijn piano is alleen maar verhuist met verhuizingen. Dus dan gaat ie gewoon in een verhuiswagen. Wel goed beschermen!
Ik zou in ieder geval 'hondjes' meenemen, dat vervoert een stuk makkelijker dan tillen.
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
  vrijdag 26 maart 2004 @ 20:05:38 #9
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_17990476
quote:
Op maandag 15 maart 2004 21:15 schreef spearhead het volgende:
Reken toch wel op een man of 6 om een piano te verhuizen als het meer is dan alleen verrijden.
Wij doen een piano/vleugel met zijn tweeen en soms doet mijn werkgever het zelfs alleen, dus 6 man is wel enigszins overdreven.
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')