volgens mij ook, ik heb ergens gelezen dat ze een fortuin kwijt waren aan alle volgauto;s.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:46 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Ze hebben zelf volgautosD8 ik
Wat dacht je van een cameraploeg met autoquote:Op zondag 21 maart 2004 20:45 schreef Kiedis het volgende:
ok de teams bestaan uit koppels van 2
maar er is toch ook een camera man?
zetten ze sommige stukken in scène om het leuk op tv over te laten komen?
als er maar plek voor 2 is in een auto voor een lift kunnen ze dus niet mee?
als de koppels een lieft gekregen hebben zie je soms de auto wegrijden met de camera er buiten, en even later zit de camera man er in? hoe regelen ze dat? zeggen ze in het russisch van: "meneer rijd een stukje en stop dan om de cameraman weer op te pikken zodat hij ons kan filmen vanaf buiten de auto? "
quote:Op zondag 21 maart 2004 20:46 schreef Valar het volgende:
[..]
lijkt net of joop braakhekke steeds aan het praten is
Roepen helptquote:Op zondag 21 maart 2004 20:47 schreef schatje het volgende:
Die ouwe bok en zijn dochter mogen van mij wel weg.
Hakkert:.
jah.. had gehoord dat ze hun volgauto's op een gegeven moment niet over e.o.a. grens kregen en dat ze toen heel snel andere auto's moesten regelenquote:Op zondag 21 maart 2004 20:48 schreef misterDre het volgende:
[..]
Wat dacht je van een cameraploeg met auto![]()
De burgemeerster had geregeld dat de autos de grens over mochten ofzoquote:Op zondag 21 maart 2004 20:49 schreef Naamah het volgende:
[..]
jah.. had gehoord dat ze hun volgauto's op een gegeven moment niet over e.o.a. grens kregen en dat ze toen heel snel andere auto's moesten regelen
nej, volgens mij hadden ze m 12 nieuwe/andere auto's laten regelen, en hij moest wel ja zeggen omdat het op tv was ofzoquote:Op zondag 21 maart 2004 20:51 schreef Hakkert het volgende:
[..]
De burgemeerster had geregeld dat de autos de grens over mochten ofzo
quote:Op zondag 21 maart 2004 20:52 schreef cptmarco het volgende:
en we moeten gaan slapen..... Kijken waar ze terecht komen
Denk je? Met al die ongure types die wel iets met hun willen ofzo... brrrr moet er niet aan denkenquote:Op zondag 21 maart 2004 20:53 schreef Lula het volgende:
de meisjes hebben natuurlijk hun uiterlijk wel mee
mwah.. ze lijken wel betrouwbaar, met briefje enzo, en ze zijn daar op tv geweestquote:Op zondag 21 maart 2004 20:55 schreef cptmarco het volgende:
Verbazingwekkend dat je wildvreemden een slaapplek aanbiedt..... Dat zou hier niet zo snel gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |