hehe, ik ook, de rest heeft allemaal wel iets, maar die twee; neej!quote:Op zondag 21 maart 2004 20:37 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Ik kijk inderdaad 5 minuten en heb nu al een pleurishekel aan die 2![]()
quote:Op zondag 21 maart 2004 20:38 schreef Naamah het volgende:
[..]
hehe, ik ook, de rest heeft allemaal wel iets, maar die twee; neej!
Leken me ook wel lachen lui... die Reinier lijkt me ook wel cool..quote:Op zondag 21 maart 2004 20:39 schreef cptmarco het volgende:
het tattoo-stel is de meest sympathieke stel van allemaal....
Geen ideequote:Op zondag 21 maart 2004 20:39 schreef Hakkert het volgende:
mister marco.. wrom is skatje er nie?
die vind ik dus echt wel vermakelijk!quote:Op zondag 21 maart 2004 20:40 schreef cptmarco het volgende:
Ach we hebben het Bucklermannetje ook nog met zijn secretaresse....
Marco snapt um welquote:Op zondag 21 maart 2004 20:41 schreef misterDre het volgende:
[..]
Geen idee
Hoop het nietquote:Op zondag 21 maart 2004 20:42 schreef Lula het volgende:
krijgen we nu pa en dochter het meest in beeld?
tis duidel;ijk dat je de eerste aflevering niet gezien hebtquote:Op zondag 21 maart 2004 20:40 schreef Hakkert het volgende:
[..]
die Reinier lijkt me ook wel cool..
Die delen samen 1 hersenhelftquote:Op zondag 21 maart 2004 20:44 schreef Bayswater het volgende:
Handige lui hoor die tweeling![]()
Ze hebben zelf volgautosquote:Op zondag 21 maart 2004 20:45 schreef Kiedis het volgende:
ok de teams bestaan uit koppels van 2
maar er is toch ook een camera man?
zetten ze sommige stukken in scène om het leuk op tv over te laten komen?
als er maar plek voor 2 is in een auto voor een lift kunnen ze dus niet mee?
als de koppels een lieft gekregen hebben zie je soms de auto wegrijden met de camera er buiten, en even later zit de camera man er in? hoe regelen ze dat? zeggen ze in het russisch van: "meneer rijd een stukje en stop dan om de cameraman weer op te pikken zodat hij ons kan filmen vanaf buiten de auto? "
lijkt net of joop braakhekke steeds aan het praten isquote:Op zondag 21 maart 2004 20:44 schreef Hakkert het volgende:
Hahahah.. die reinier is dus niet cool... Even roepen misschien komt ze wel
SCHAAAAAAAAATJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |