No way, totaal ander gezicht!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:48 schreef Outside_lines het volgende:
Ze doen mij een beetje denken aan Olivier van expiditie robinson (van twee jaar terug)...
Soms wel ja, maar er zijn zeker ook volgauto's.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:01 schreef MissX het volgende:
[..]
met liften gaat cameraman toch wel mee, want je ziet ze ook gewoon in de auto's gefilmd worden.
Huh? Was de tweede aflevering vanavond al?quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:38 schreef sweek het volgende:
Leuke aflevering, weer!.
Maar het wordt weer erg duidelijk hoeveel geluk je moet hebben bij het liften zeg... en ik denk dat de meesten nu ook wel snappen dat je beter gewoon niet kunt instappen in een vrachtwagen.
De ene groep reed gewoon 200 terwijl de andere 25 ging..
Maandag was de herhaling van zondag geloof ik.quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:42 schreef Adelante het volgende:
ik heb maandag deel I gezien,
was dat dan een herhaling
bronquote:Gisteravond is vanaf station Net5 de Peking Express van start gegaan voor het oog van 579.000 kijkers (6%). De hoogste kijkdichtheid werd onder 20-34 jaar behaald met 6,9%. Het marktaandeel in deze doelgroep lag rond de 14% en dat is boven het zendergemiddelde van Net5 (ca. 9%). Mannen en vrouwen waren ongeveer gelijk verdeeld. En daarmee komt de door de makers gewenste score uit. En nu kijken of het naar Robinson niveau kan klimmen...
Ooh! Niet eerlijkquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:46 schreef sweek het volgende:
In België lopen we een paar daagjes voor..
Nee he? Met Exp. Rob. was het wel andersom weer dit jaar...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 00:06 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ooh! Niet eerlijk.
als die Belg dat inderdaad bekend maakt hier, vóór hetquote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:45 schreef static het volgende:
Pas op met spoileren he sweek.
Iig een ban ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
als die Belg dat inderdaad bekend maakt hier, vóór het
in NL is uitgezonden, stem ik voor een permban!
Prima. Nee, gaat goed, maar het kon zijn dat je eens overenthousiast zou worden; en dan heb je de poppen aan het dansen zeg maar.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:52 schreef sweek het volgende:
Ik zou altijd mooi met spoiler tags werken hoor, als iemand wilde weten wie er nu uit was ofzo.. En zoals ik nu post verraad ik toch niet te veel?
Daar zou ik inderdaad niet blij van worden haha!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:53 schreef static het volgende:
Prima. Nee, gaat goed, maar het kon zijn dat je eens overenthousiast zou worden; en dan heb je de poppen aan het dansen zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
Die van de eerste aflevering heb je al gemist.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:07 schreef DaBuzzzzz het volgende:
wanneer is de wiederhohlung??
aber nein....hab ich doch gezehehn...!!! maar wanneer this weeks episode???quote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:09 schreef static het volgende:
[..]
Die van de eerste aflevering heb je al gemist.
Je kunt je ook even inlezen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:28 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
aber nein....hab ich doch gezehehn...!!! maar wanneer this weeks episode???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |