Reinier blijft voorlopig nog wel zitten denk ikquote:Op zondag 21 maart 2004 21:23 schreef Naamah het volgende:
[..]
waarschijnlijk, maar lekker stomme mensen erin is ook wel weer leuk om uit te lachen enzo..
*ondertussen gesprint heeft om peuken om de hoek te kopen*quote:Op zondag 21 maart 2004 21:25 schreef cptmarco het volgende:
Ik heb even snel wat toastjes klaargemaakt en ik ben klaar voor het laatste deel
Ugh... dat is zo Reinierquote:Op zondag 21 maart 2004 21:25 schreef cptmarco het volgende:
Ik heb even snel wat toastjes klaargemaakt en ik ben klaar voor het laatste deel
da was een geintje hoorquote:Op zondag 21 maart 2004 21:28 schreef cptmarco het volgende:
[..]
kut
quote:Op zondag 21 maart 2004 21:27 schreef Scope het volgende:
[..]
Ugh... dat is zo Reinier![]()
ik vermaak me echt wel om hem!!quote:Op zondag 21 maart 2004 21:30 schreef Lula het volgende:
oh die Reinier kots braak
geen idee, zou best kunnen, maar ineens een nieuw team invoeren zouden ze ook niet doen toch!quote:Op zondag 21 maart 2004 21:31 schreef yozd het volgende:
Serieus, die bart en fleur waren er vorige keer ECHT NIET bij hoor...
Zijn volgens mij niet aan het woord geweest in de eerste aflevering en stonden ook niet
in het klassement, toch?
Dus toch de maffia...quote:Op zondag 21 maart 2004 21:32 schreef cptmarco het volgende:
Gave bak voor een rus
nee, dat was het stel bij het skinhead-hotelquote:Op zondag 21 maart 2004 21:32 schreef Lula het volgende:
die bart en fleur hadden toch een relatie ooit??
jawel...maar minderquote:Op zondag 21 maart 2004 21:34 schreef cptmarco het volgende:
[..]
nee, dat was het stel bij het skinhead-hotel
en die hebben we vandaag nog niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |