Nee?quote:Op maandag 15 maart 2004 17:17 schreef portier het volgende:
Dus jij vond de aardbeving in Marokko wel erg?
Wil je soms zeggen dat dan gewoonlijk niet het geval is ?quote:Op maandag 15 maart 2004 17:18 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik niet in ieder geval, stel je voor dat jou zoiets overkomt en iedereen denkt van: Ach, boeiend, ik ken hem toch niet, en hij denkt toch noit aan anderen.
Nee, daar verloren mensen 300 familieleden tegelijk.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:18 schreef M_M het volgende:
[..]
Nee?
Dat valt onder dezelfde noemer naar mijn idee
Ja, maar hoe egoistisch zou dat zijn dan?quote:Op maandag 15 maart 2004 17:18 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik niet in ieder geval, stel je voor dat jou zoiets overkomt en iedereen denkt van: Ach, boeiend, ik ken hem toch niet, en hij denkt toch noit aan anderen.
Precies!quote:Op maandag 15 maart 2004 17:20 schreef Luke_SuperDude het volgende:
Je hebt wel een beetje gelijk! Tuurlijk zijn er 200 mensen door die bomaanslagen om het leven gekomen, maar hoeveel mensen komen er wel niet per dag in Spanje in het verkeer om het leven? Ook heel veel!
En denk eens aan alle kleine kinderen die per dag in derde wereld landen om het leven komen door een tekort aan voedsel (ongeveer 1 per 5 seconden)
Maar daar hoor je niet zo veel over. Ook omdat dit niet zulke specaculaire beelden opleverd en een niet zo grote hype is.
Grote familie heb je dan...quote:Op maandag 15 maart 2004 17:19 schreef portier het volgende:
[..]
Nee, daar verloren mensen 300 familieleden tegelijk.
De media is ook een soort Slet, die zo gemakelijk mogelijk probeerd te scoren.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:21 schreef M_M het volgende:
[..]
Precies!
Alles wordt opgehypt (als dat een woord is) door de media..
Net zo als dat het bijvoorbeeld erger is dat de hond van Clinton dood gaat, dan de hond van de buren.
quote:Op maandag 15 maart 2004 17:22 schreef Cybarite het volgende:
[..]
Grote familie heb je dan...
Toen er in Rwanda miljoenen mensen werden afgeslacht (op nog veel gruwelijkere wijze) gingen we toch ook niet massaal wakes houden, vlaggen halfstok hijsen, en symphatie-acties organiseren (zoals die stiltes) ?
Dat vind ik dus ZO'N bullshit..quote:Op maandag 15 maart 2004 17:19 schreef N3M0 het volgende:
Niet eens,
Als er iemand overlijd is het altijd vervelend en als dat gebeurt door een moedwillige actie van iemand anders (moord of zinloos geweld) is het nog erger, maar wat er in Spanje en de VS gebeurt is nog erger.
De wereld word gechanteerd over de rug van onschuldige burgers! (klote terroristen)
Maar daar hadden we ook geen mooie beelden van enzo.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:22 schreef Cybarite het volgende:
[..]
Toen er in Rwanda miljoenen mensen werden afgeslacht (op nog veel gruwelijkere wijze) gingen we toch ook niet massaal wakes houden, vlaggen halfstok hijsen, en symphatie-acties organiseren (zoals die stiltes) ?
quote:Op maandag 15 maart 2004 17:22 schreef Cybarite het volgende:
[..]
Spanje is samen met Groot Brittanie een enorme aanhanger van America.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:24 schreef Anduril_21 het volgende:
Het punt is dat het hier ook kan gebeuren, Spanje is nou ook niet bepaald de grootste vijand van al-qaida(?). Er van uit gaande dat het hier om al-qaida(?) gaat natuurlijk.
Ja, maar dat is puur rationeel (eventueel geinspireerd door emotionele beelden etc).quote:Op maandag 15 maart 2004 17:23 schreef Intergalactrick het volgende:
Volgens mij as er een keer een enorm lange tv uitzending om gel in te zamelen hoor
[..]
Ja, idd.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:24 schreef portier het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 maart 2004 17:24 schreef Anduril_21 het volgende:
Het punt is dat het hier ook kan gebeuren, Spanje is nou ook niet bepaald de grootste vijand van al-qaida(?). Er van uit gaande dat het hier om al-qaida(?) gaat natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |