SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NightwishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van Nightwish is wel erg kort maar wel ok maar die Sonata valt tegen; maar een nummer van Silence.
Ik ben nu ook al druk hier op kantoor bezig mezelf te verheugen!!quote:Op maandag 8 november 2004 10:43 schreef Timmah het volgende:
Ik hoop dat iedereen net zo veel plezier gaat hebben op het concert als ik van plan ben te gaan hebben...! Ik heb er zin in!
Dan was jij diegene met bril? Dan stond ik vlak achter je. Ik zag opeens iedereen met de handen boven het hoofd, en toen zag ik die stick pas.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:08 schreef Tackleberry het volgende:
Was een leuk concerten dat terwijl ik de laatste tijd amper nog Nightwish luisterde...
Alleen die drumstick die ik tegen m'n hoofd kreeg (nog bedankt Jukka) was iets minder.
(gelukkig heb ik dat ding nog kunnen vangen, anders was het helemaal zinloos geweld...)
Een mooie bult op m'n hoofd is het resultaat overigens
Die stond naast me (PostManBart), die heeft die drumstick naderhand ook even in handen gehad... Maar ik heb mijn hoofd gebruikt om dat ding te vangen zeg maar...quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:47 schreef Massive het volgende:
Dan was jij diegene met bril? Dan stond ik vlak achter je. Ik zag opeens iedereen met de handen boven het hoofd, en toen zag ik die stick pas.
Nee, die met die bril was ikquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:47 schreef Massive het volgende:
[..]
Dan was jij diegene met bril? Dan stond ik vlak achter je. Ik zag opeens iedereen met de handen boven het hoofd, en toen zag ik die stick pas.
In ieder geval, het optreden was erg goed![]()
.
Voor zover ik me kan herinneren wel ja!quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:36 schreef Flaw het volgende:
en nightwish-gangers van gisteren, klopte de setlist die hierboven werd voorspeld of speelden ze nog andere nummers?
symphonie of destruction staat er gewoon tussen hoorquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:19 schreef PostManBart het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren wel ja!
Je bent alleen de cover van megadeth vergeten, die ze speelden!
ik dacht al: roept-ie nou 'sympathy of destruction'...!?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:05 schreef nightfall het volgende:
symphonie of destruction staat er gewoon tussen hoor
Nu je het zegt. Het is trouwens niet de eerste keer dat ze dat nummer op hun Once world tour gespeeld hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:08 schreef Derice het volgende:
Ze hebben Kinslayer extra gespeeld.
een cd presentatie, 8 maanden nadat het album uitgekomen is?quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:13 schreef Beroepsgokker het volgende:
Spelen ze in HMH (ongeveer?) dezelfde nummers al hierboven? Ik dacht dat dat een optreden was als soort CD presentatie van ONCE.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |