hopelijk niet, het is nogal saai als ze op 2 tours dezelfde openers meenemen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:49 schreef Djaser het volgende:
Is het nu zo dat After Forever het voorprogramma is?
Zoals toen ik in 2002 in 013 was? Vast niet. Zou inderdaad, zoals Tokus zegt, saai worden. Ik hoop ook dat Charon daarom thuislaten, wat een aanfluiting was dat zeg.quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:56 schreef xelektra het volgende:
quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Charon daarom thuislaten, wat een aanfluiting was dat zeg.
Hier ook en ik maar denken dat de kaartverkoop van Nightwish snel zou gaanquote:Op woensdag 7 april 2004 09:13 schreef Jazzmin het volgende:
Ik heb ook kaartjes gehaald afgelopen zaterdag, ik stond in de rij met 60 Anastaciafans :s
Lol ik ook, ik stond 10 minuten voor opening al voor de deur van het postkantoor... nouja ik ben er iig helemaal klaar voor.quote:Op woensdag 7 april 2004 10:19 schreef Djaser het volgende:
[..]
Hier ook en ik maar denken dat de kaartverkoop van Nightwish snel zou gaan
toch niet weer he?quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:49 schreef Djaser het volgende:
Is het nu zo dat After Forever het voorprogramma is?
8 november dus, duhquote:Op woensdag 17 maart 2004 10:39 schreef Sisko het volgende:
[..]
waar precies dan, ik zie geen upcoming acts (www.paradiso.nl)
zeer jaloers!! finland is n mooi land alleen ( helsinki) veel ste veel mcdonalds :Squote:Op woensdag 21 april 2004 15:17 schreef mithrandirrr het volgende:
ik zal er ook zijn, ga niet naar dynamo, maar wel naar de cd presentatie in finland op 22 mei:P
Slim.....heel slim.quote:Op zondag 2 mei 2004 10:43 schreef Djaser het volgende:
Gewoon altijd direct gaan zodra de verkoop begint, dan heb je het probleem niet
dat zag ik ook zojuist iddquote:Op zondag 2 mei 2004 12:54 schreef mithrandirrr het volgende:
Eeehm http://www.ticketmaster.nl heeft nog steeds kaartjes hoor
De 013 ga ik niet zo snel meer van uit dat ze daar weer heengaan. Nightwish is populair genoeg voor grotere zalen die ze makkelijk volkrijgen. Tenslotte zullen ze wel een stukje duurder zijn geworden na de laatste keer.quote:Op maandag 15 maart 2004 19:17 schreef Seborik het volgende:
Ze zullen ook wel weer andere plaatsen aandoen, zoals bijvoorbeeld Hof ter Lo en de 013.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |