Nee, een x-je voor je MSN-naam, natuurlijk.quote:Op maandag 15 maart 2004 11:54 schreef yvonne het volgende:
Wow, nou daar zijn ze mee geholpen zeg, zal ik MSN ook uit zetten?
Hiet zijn ze net zoveel mee geholpen als die drie minuten stilte.quote:Op maandag 15 maart 2004 11:54 schreef yvonne het volgende:
quote:Op maandag 15 maart 2004 11:57 schreef Redman het volgende:
[..]
Hiet zijn ze net zoveel mee geholpen als die drie minuten stilte.
Iedereen is vrij om respect te tonen om de manier waarop hij/zij wil.quote:Op maandag 15 maart 2004 11:55 schreef brighton het volgende:
Nee, sorry.
Als ik respect wil tonen doe ik dat wel op een andere manier.
Die 3 minuten stilte vind ik dan ook onzin.quote:Op maandag 15 maart 2004 11:57 schreef Redman het volgende:
Je helpt er ook niemand bij maar het is gewoon even om erbij stil te staan. De slachtoffers en deze hele wereldquote:Op maandag 15 maart 2004 11:58 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Die 3 minuten stilte vind ik dan ook onzin.
Ja,quote:Op maandag 15 maart 2004 11:57 schreef Redman het volgende:
[..]
Je post binnen de drie minuten Yvonne!quote:Op maandag 15 maart 2004 12:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja,
niet dus....
Idd, maar elke druppel op de gloeiende plaat is er een.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja,
niet dus....
Jep,quote:Op maandag 15 maart 2004 12:02 schreef Redman het volgende:
[..]
Idd, maar elke druppel op de gloeiende plaat is er een.
Deze actie lijkt me niet eens een druppel...quote:Op maandag 15 maart 2004 12:02 schreef Redman het volgende:
[..]
Idd, maar elke druppel op de gloeiende plaat is er een.
Eerder een waterstof moluecuul.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:05 schreef Hephaistos het volgende:
[..]
Deze actie lijkt me niet eens een druppel...
En waarom gaat die spaanse vlag tever?quote:Op maandag 15 maart 2004 12:00 schreef Megumi het volgende:
Spaanse vlag gaat in het icoon gaat te ver.
Heel goed, en voor deze ene keer hoop ik dat je erin stikt.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:09 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga vandaag Paella eten, nou goed
Mijn mond past niet over de monitor.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:12 schreef Tha_T het volgende:
Dan hoop ik dat je in je topic stikt
Dan leg je maar de voedinskabel op je natte tongquote:Op maandag 15 maart 2004 12:13 schreef Redman het volgende:
[..]
Mijn mond past niet over de monitor.
Zo, wat solidairquote:Op maandag 15 maart 2004 12:10 schreef Redman het volgende:
[..]
Heel goed, en voor deze ene keer hoop ik dat je erin stikt.
Is ook niet lief maar dat was jouw opmerking ook niet.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zo, wat solidair
En niet lief![]()
SunChaser begint met solidair gelul...quote:Op maandag 15 maart 2004 12:24 schreef Redman het volgende:
[..]
Is ook niet lief maar dat was jouw opmerking ook niet.
Waarom niet? je kunt toch solidair zijn door juist paella te etenquote:Op maandag 15 maart 2004 12:24 schreef Redman het volgende:
[..]
Is ook niet lief maar dat was jouw opmerking ook niet.
Nee.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Waarom niet? je kunt toch solidair zijn door juist paella te eten
En sangria, mag ik dat drinken?quote:Op maandag 15 maart 2004 12:26 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nee.
Zo, jij bent weldenkend.....quote:Op maandag 15 maart 2004 12:15 schreef wittewolf- het volgende:
d00d = d00d
Als je maar denkt aan Spanjequote:Op maandag 15 maart 2004 12:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En sangria, mag ik dat drinken?
ja.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:31 schreef Redman het volgende:
Mag dit topic alsjeblieft op slot?
of een X voor je naam, of op bezetquote:Op maandag 15 maart 2004 11:54 schreef yvonne het volgende:
Eéntje. Hoeveel jij?quote:Op maandag 15 maart 2004 12:35 schreef Redman het volgende:
En hoeveel vrienden/bekenden hebben jullie verloren door deze aanslagen?
Een teveel, maar als jij ook iemand hebt verloren tijdens de aanslagen dan reageer je wel heel achterlijk.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:38 schreef Silicium het volgende:
[..]
Eéntje. Hoeveel jij?
Hij heeft wel een punt. Dood = dood. Waarom voor de ene dode meer respect tonen als voor de andere?quote:Op maandag 15 maart 2004 12:30 schreef Tu5 het volgende:
[..]
Zo, jij bent weldenkend.....![]()
![]()
Lili was een vriend en collega van me waarmee ik 4 jaar in Barcelona heb gewerkt en die afgelopen donderdag, net als 199 anderen, op de verkeerde plaats en tijd was.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:48 schreef Silicium het volgende:
[..]
Wie was Lili?
Gecondoleerd...quote:Op maandag 15 maart 2004 12:50 schreef Redman het volgende:
[..]
Lili was een vriend en collega van me waarmee ik 4 jaar in Barcelona heb gewerkt en die afgelopen donderdag, net als 199 anderen, op de verkeerde plaats en tijd was.
Je hoeft van mij geen respect te hebben voor dode Spanjaarden, noch voor levende. Het gaat hier echter niet alleen om deze 200 doden, maar ook om de betekenis van dit hele gebeuren voor de rest van Europa/wereld. het is onzin om te zeggen:'ze zijn toch dood, begraven en boekje dicht", want de terroristen die deze gruwelijke daad hebben verricht hebben iets te melden,en als we daar niet op reageren (op wat voor manier dan ook ) dan blijven ze net zolang doorgaan met aanslagen totdat er iemand luistert...quote:Op maandag 15 maart 2004 12:49 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Dood = dood. Waarom voor de ene dode meer respect tonen als voor de andere?
o. Maar mag een ander zelf ff weten of ie 3 minuten stil of niet? Als mijn oma doodgaat vraag ik jou toch ook niet om mee te treuren?quote:Op maandag 15 maart 2004 12:35 schreef Redman het volgende:
En hoeveel vrienden/bekenden hebben jullie verloren door deze aanslagen?
Dat mag je zeker zelf weten is je eige keuze. Maar heb dan wel het respect om een beetje normaal te reageren.quote:Op maandag 15 maart 2004 13:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
o. Maar mag een ander zelf ff weten of ie 3 minuten stil of niet? Als mijn oma doodgaat vraag ik jou toch ook niet om mee te treuren?
Ik begrijp wel dat mensen er een punt van willen maken, maar er zijn zoveel aanslagen tegenwoordig. Waarom nu opeens wel stilte? En terroristen zijn sowieso niet echt voor rede vatbaar dus ik denk niet dat 3 minuten stilte daar iets aan zal veranderen.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:54 schreef Tu5 het volgende:
Je hoeft van mij geen respect te hebben voor dode Spanjaarden, noch voor levende. Het gaat hier echter niet alleen om deze 200 doden, maar ook om de betekenis van dit hele gebeuren voor de rest van Europa/wereld. het is onzin om te zeggen:'ze zijn toch dood, begraven en boekje dicht", want de terroristen die deze gruwelijke daad hebben verricht hebben iets te melden,en als we daar niet op reageren (op wat voor manier dan ook ) dan blijven ze net zolang doorgaan met aanslagen totdat er iemand luistert...
Ze verwachten alleen een andere reactie, want ze denken heus niet van: "Ja, de hele wereld houd 3 minuten stilte, we hebben ons doel bereikt en vanaf nu komen er geen aanslagen meer".quote:Op maandag 15 maart 2004 12:54 schreef Tu5 het volgende:
[..]
Je hoeft van mij geen respect te hebben voor dode Spanjaarden, noch voor levende. Het gaat hier echter niet alleen om deze 200 doden, maar ook om de betekenis van dit hele gebeuren voor de rest van Europa/wereld. het is onzin om te zeggen:'ze zijn toch dood, begraven en boekje dicht", want de terroristen die deze gruwelijke daad hebben verricht hebben iets te melden,en als we daar niet op reageren (op wat voor manier dan ook ) dan blijven ze net zolang doorgaan met aanslagen totdat er iemand luistert...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |