UIteraard willen we datquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:24 schreef ozzyat105 het volgende:
Willen jullie mij ook op de hoogte houden? pleasse
ozzyat105@hotmail.com
Ja! Plan C! Dat is idd wel een leuke tentquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:26 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
Oude haven is idd ook errug leuk ik kwam vroegah wel is in plan C das bes leuk
verder heb je natuurlijk diverse eet-cafeetjes enzo.Of misschien op het terras ofzo???
brrrrrrrr
yeeeeeeehaaaaaaaaquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
UIteraard willen we datHoe meer zielen hoe meer vreugd
Ik zelf zit meer aan maart of april te denken hoor!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja! Plan C! Dat is idd wel een leuke tentDaarnaast zit Kade 4, maar die is echt stervensduur! Terras is ook leuk, maar dan wordt 't dus van de zomer.
Eng heh
Humor, dan hebben we mekaar vast wel eens gezienquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ik stapte eerder altijd bij maashaven uit en dan ging ik met de tram verder.. maar beviel me steeds minder en nu pak ik op zuidplein de bus. Is ook niet ideaal, maar beter dan die tram!
Jah Kade 4 daar heb ik laats nog gegeten was geloof ik 30 euro voor een lunch met z'n twee-tjesquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja! Plan C! Dat is idd wel een leuke tentDaarnaast zit Kade 4, maar die is echt stervensduur! Terras is ook leuk, maar dan wordt 't dus van de zomer.
Eng heh
jij bent slecht zeg!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
ja, m'n ex en nieuwe vriend wonen idd op loopafstand van elkaar![]()
I knowquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:33 schreef Huta het volgende:
[..]
jij bent slecht zeg!!![]()
![]()
haa grappig.. misschien hebben we ooit wel eens naast elkaar gezeten in de metro woei!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Humor, dan hebben we mekaar vast wel eens gezienIk stapte vroeger altijd op Zuidplein uit, omdat ik daar vlakbij woonde, met mijn huidige ex
En nu stap ik altijd op Maashaven uit, omdat m'n vriend daar vlakbij woont en ik dagelijks de tram naar mn stageplek daar pak.
Jaaa tuurlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:32 schreef nectarientje het volgende:
ik ben de blije huppel met de gekleurde sjaal en de knalgroene rugzak.. kan bijna niet missen![]()
Maar dat sprekene we tzt wel af toch?
Ik woon nu tegen het Centrum aan, vlakbij Tropicana, maar ben eigenlijk 's avonds altijd op Zuid te vinden. Ik heb in de Mijnsherenlaan gewoond...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
haa grappig.. misschien hebben we ooit wel eens naast elkaar gezeten in de metro woei!
MIsschien woon je hier wel in de straat!![]()
Oorspronkelijk kom ik uit Helden (bij Venlo en Roermond).quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:32 schreef JooB het volgende:
*Rotterdammer Meldt* Heb zelf drie jaar in De Heeg in Maasticht gewoond. Waar kom je zelf vandaan? Rotown gaat wel. Streetlife ken ik eigenlijk niet. Ook leuk is Stalles en de Consul. Mijn eigen stamcafé is de Vagebond.
Nee.. ik woon aan de andere kant van de Nettomarktquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik woon nu tegen het Centrum aan, vlakbij Tropicana, maar ben eigenlijk 's avonds altijd op Zuid te vinden. Ik heb in de Mijnsherenlaan gewoond...
En? Zijn we buren?
Ah, daar bevind ik me momenteel ook, somewhere in Charloisquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:41 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee.. ik woon aan de andere kant van de NettomarktIn de Zuidhoek
En ik heb even in je fotoboek gespiekt maar je komt me niet bekend voor.. uiteraard ga ik je stalken als ik je nu tegenkom in de metro![]()
*tuurt naar elke vrouw met lange groene rok.. (met of zonder hoofddoekje)*quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ah, daar bevind ik me momenteel ook, somewhere in Charlois
Nettomarkt heb ik vaak mijn boodschapjes gedaan en dat ga ik zometeen rond half 6 weer doen![]()
Bij deze dus je eerste stalkingskansIk heb een lange groene rok aan vandaag
dames kletsen altijd veel.. dit is een soort van pre-kennismakingquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:44 schreef Huta het volgende:
Zeg dames XcUZ_Me & nectarientje, niet zoveel kletsen anders vallen jullie zo stil op de meet!
Zonder hoofddoekjequote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
*tuurt naar elke vrouw met lange groene rok.. (met of zonder hoofddoekje)*
oe wat jammer nou.. ik zit nu wel in Rotterdam (lang leve de wasmachinemonteur ' wij komen tussen 8 en 12' ) maar ik heb een eetafspraak in Nijmegen dus ik spring over een paar uur weer in de bus..
Haha, wordt gezellig in de Nettomarkt vandaagquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ah, daar bevind ik me momenteel ook, somewhere in Charlois
Nettomarkt heb ik vaak mijn boodschapjes gedaan en dat ga ik zometeen rond half 6 weer doen![]()
Bij deze dus je eerste stalkingskansIk heb een lange groene rok aan vandaag
lieg jij weleens?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sorry Huta, zal 't noooooooooooit meer doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |