abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17724941
ik ben sinds een tijd bezig met irc.. heb daarvoor invision en mirc 6.02 op m`n hdd staan.. zijn er meer mensen hier die irc gebruiken voor chat of andere zaken? haal er tegenwoordig veel muziek en nieuwste films vandaan bijvoorbeeld.. heb zelf ook een channel op irc.freenode.net #kater ..
is ook een forumpje voor opgestart.. http://members.lycos.nl/gcs65/phpBB2/index.php?..
zou leuk zijn wat reacties te zien hier of mensen ins ons channel te zien verschijnen..

greetzz..
Kater
pi_17724968
Dag mama! .
pi_17724980
---> DIG
All good things must come to an end...
pi_17725287
Zo werkt IRC:

Ga eerst naar www.mirc.com en download / installeer / start mirc op. ga naar www.mydownloader.com en dan naar xdcc search. Typ bijvoorbeeld dbz in. je krijgt een aantal resultaten. links boven bij elk resultaat staat een link (die begint met iets van mirc://quakenet.org/naamchannel). Klik op die link. Mirc zal nou vragen of je van netwerk wil changen. Kies de onderste optie. Zoek bij "gevonden resultaten" de naam van de bot op en het nummer dat het programma heet dat je wilt downloaden. typ in het channel in: /msg botnaam xdcc send #<nummer>. Dus als bijvoorbeeld bij je search dit het resultaat is:
Server: Criten
#anime-domain
bot total dl record current dl # size last seen description
[ad]-amz28 196.3kb/s 79.8kb/s 1 686m 2h ahq.dbz.movie.6.coolers.return.subbed.avi

dan klik je op: #anime-domain, mirc verbind. zodra je in het channel zit, typ je: /msg [ad]-amz28 xdcc send #1, want bij het zoeken staat onder # (tussen dl en size in) het nummer van je request.
Dan krijg je een schermpje dat die bot je iets wil zenden, of dat je in een query komt. bij zenden, accept dan. Het wordt dan opgestuurd en opgeslagen in je folder: c:/mirc/download. Meestal zijn het .rar bestanden. Deze zijn te openen met winrar. Te vinden op www.winrar.com de films (of cd's) die je kan vinden zijn erg groot (en dus ook lekkr lang ) dus ik zou niet aanraden het met je telefoonverbindinkje alles te gaan downen.

Je moet er op letten, dat alsje bij je search wat hebt gevonden, dat er dan bij "last seen" 0h staat.... als er bv. 1 h staat is die bot er 1 uur voor het laatst mee gekomen en staat 'ie waarschijnlijk uit. Je kan dan w88 tot je doodgaat met je request, als ie uitstaat doet ie ook geen aarz. Meestal download ie rond de 50kb/s tot 80kb/s (het moet uit amerika komen), maar das nog altijd 100.000x sneller dan kazaa ..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_17725303
Ja, ik had het toevallig al eens eerder uit moeten leggen, ga het niet voor de grap helemaal opschrijven..
pi_17725397
Stijn het zwijn
  maandag 15 maart 2004 @ 10:40:19 #8
84985 DanielWagenveld
Laten We Lekker Link Gaan Doen
pi_17725437
enne IRC is ook illigaal zoals kazaa of....

ik had ergens gehoort dat ze je via IRC niet kunnen traceren ofzo ivm met brein enz
truste!
pi_17725472
quote:
Op maandag 15 maart 2004 10:35 schreef Nieuwskijker het volgende:
www.mydownloader.com ??
Ja, die was het toen nog vergeten bij te werken. Hierboven staan al andere urls
pi_17729943
quote:
Je moet er op letten, dat alsje bij je search wat hebt gevonden, dat er dan bij "last seen" 0h staat.... als er bv. 1 h staat is die bot er 1 uur voor het laatst mee gekomen en staat 'ie waarschijnlijk uit. Je kan dan w88 tot je doodgaat met je request, als ie uitstaat doet ie ook geen aarz. Meestal download ie rond de 50kb/s tot 80kb/s (het moet uit amerika komen), maar das nog altijd 100.000x sneller dan kazaa ..
nou nou...

Via nieuwsgroepen downloaden gaat gewoon met 180 - 200kb/sec
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
  maandag 15 maart 2004 @ 14:06:44 #11
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_17729978
Via IRC haal je ook easy 200 kb/sec

Je moet alleen wel de goede channels kennen!
Laag vliegen is ook een kunst!!!
pi_17731551
quote:
Op maandag 15 maart 2004 14:05 schreef kippiej het volgende:

[..]

nou nou...

Via nieuwsgroepen downloaden gaat gewoon met 180 - 200kb/sec
typ het dan verdomme zelf uit.
Ik zeg niet dat alles klopt wat ik zeg; het gaat ook wel is met 200 kb/s op mirc, maar niet altijd en gemiddeld met de brakke servertjes heb je ze rond de 80 osso.

En als je zo blij bent met je nieuwsgroep, hou het daar dan bij.

direct connect aan het downloaden is
pi_17732319
Probeer het eens in DIG... Maar ik geef je ook daar weinig kans...
[18:02:51] &lt;Lynx666&gt; Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
&lt;gr8w8&gt;bitch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')