En dan?quote:Op maandag 15 maart 2004 08:50 schreef ShaoliN het volgende:
Tja, het wordt tijd dat er eens met scherp geschoten wordt in zulke steden. Er is totaal geen respect voor de politie.
nou... veel succes dan , niemand oppakken he , anders word je in elkaar geslagenquote:Op maandag 15 maart 2004 08:58 schreef the_cheat het volgende:
hej WTF dat is het buro waar ik 19 april begindas ff goed zaad
![]()
Ga jij eens een poosje op de A12 spelen.quote:Op maandag 15 maart 2004 08:56 schreef Megumi het volgende:
Risico van het vak politie agent.
Bronquote:Rotterdammer mishandelt politieman
Uitgegeven: 14 maart 2004 14:40
ROTTERDAM - Een 34-jarige politieman heeft zaterdagavond bij de ingang van een politiebureau in Rotterdam verwondingen opgelopen bij een vechtpartij. Een groepje jongeren kwam verhaal halen nadat enkele anderen waren aangehouden wegens het vernielen van geparkeerde auto's.
Een deur van het het bureau aan Prins Frederik Hendrikstraat moest het in eerste instantie ontgelden. Een 17-jarige Rotterdammer die eveneens probeerde binnen te komen, werd door politiemensen tegengehouden. Hij verzette zich echter volgens de politie en sloeg enkele malen op het hoofd van de agent. De diender liep onder meer een afgebroken kies en diverse zwellingen in het gezicht op. De politie hield de jongen aan. De anderen wisten te ontkomen.
Riep er iemand iets over normen en waarden in dit topic?quote:Op maandag 15 maart 2004 09:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ga jij eens een poosje op de A12 spelen.
Achterlijke reacties vragen om dito antwoord.quote:Op maandag 15 maart 2004 09:02 schreef robh het volgende:
[..]
Riep er iemand iets over normen en waarden in dit topic?
Door zo te redeneren is een agent in elkaar trappen helemaal niet verkeerd.quote:Op maandag 15 maart 2004 09:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
Achterlijke reacties vragen om dito antwoord.
Wauwel maar lekker door hoor.quote:Op maandag 15 maart 2004 09:07 schreef robh het volgende:
[..]
Door zo te redeneren is een agent in elkaar trappen helemaal niet verkeerd.
Neuh, Ik doe wel lekker mee in de polonaisquote:Op maandag 15 maart 2004 09:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wauwel maar lekker door hoor.
Ik snap je reactie ergens wel want je bent bang dat dit weer een extra negatieve stempel drukt op een nóg niet genoemde respectabele groep.quote:Op maandag 15 maart 2004 09:13 schreef robh het volgende:
[..]
Neuh, Ik doe wel lekker mee in de polonais
Waar gaat het heen met Nederland....
QEDquote:Op maandag 15 maart 2004 09:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik snap je reactie ergens wel want je bent bang dat dit weer een extra negatieve stempel drukt op een nóg niet genoemde respectabele groep.
Jah, doodzwijgen, dan is het er niet.quote:Op maandag 15 maart 2004 09:29 schreef Verbal het volgende:
Ja, het is schandalig dat agenten tikken op hun bek krijgen, maar bewuste klojo is inmiddels opgepakt. So what's the point? Net zolang speculeren tot duidelijk is dat het een Maroc was? Of als het een blanke blijkt te zijn roepen dat het wel een voetbalhooligan zal zijn geweest?
Lang leve het hokjesdenken en het zondebokkendenken
En dat gelul over 'normen en waarden' door mensen die ze nog niet zouden herkennen als ze voro hen stonden word ik ook een beetje beu. Normen en waarden bestaat uit meer... uit veeeeeel meer dan mensen niet op hun bek slaan.
V.
Aha, gooien we het over die boeg? Jouw doel is duidelijk het Verbaliseren van een topic totdat het gesloten wordt omdat het jou niet aanstaat.quote:Op maandag 15 maart 2004 09:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
QED
Dit topic heeft overduidelijk maar één doel.
V.
Wel eens gehoord van andere kleuren dan zwart of witquote:Op maandag 15 maart 2004 09:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Jah, doodzwijgen, dan is het er niet.
Allereerst: die term 'Verbaliseren' slaat werkelijk nergens op. Leuk dat je er trots op bent, maar hij slaat nergens op.quote:Op maandag 15 maart 2004 09:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Aha, gooien we het over die boeg? Jouw doel is duidelijk het Verbaliseren van een topic totdat het gesloten wordt omdat het jou niet aanstaat.
Die praktijken kennen we al jaren van jou.
Door, politiek correct, de afkomst van de dader niet te melden in het persbericht, krijg je precies het omgekeerde effect van wat de linkse kerk zegt te propageren.quote:Op maandag 15 maart 2004 09:01 schreef kLowJow het volgende:
Bron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |