abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17720789
Ze hebben weer iets nieuws verzonnen: langer houdbare melk.. maar nu gaan die klote pakken niet goed meer open!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
vouw je de hoeken om, en dan probeer je em te openen.. blijft de helft van het karton hangen waardoor je vervolgens alle melk naast het glas gooit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_17720802
retard
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 14 maart 2004 @ 23:50:30 #3
3185 Adelante
To let it go now
pi_17720803
houdbare melk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 14 maart 2004 @ 23:50:32 #4
57613 palthe
er gaat niets boven groningen
pi_17720805
moet je ook aan je bek zetten!!
hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen.
  zondag 14 maart 2004 @ 23:51:05 #5
57613 palthe
pi_17720813
quote:
Op zondag 14 maart 2004 23:50 schreef Adelante het volgende:
houdbare melk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ja bedorven melk is idd beter
  zondag 14 maart 2004 @ 23:51:58 #6
3185 Adelante
To let it go now
pi_17720839
quote:
Op zondag 14 maart 2004 23:51 schreef palthe het volgende:

ja bedorven melk is idd beter
kunnen ze jou niet pasteuriseren?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 14 maart 2004 @ 23:52:58 #7
15605 Diepvrieskip
Run Rabbit Run!
pi_17720860
Nieuw? Die pakken zijn er al mindstends een jaar man
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hearing the music is just like seeing the colours of trance and feeling the power of acid
  zondag 14 maart 2004 @ 23:54:29 #8
57613 palthe
pi_17720895
quote:
Op zondag 14 maart 2004 23:51 schreef Adelante het volgende:

[..]

kunnen ze jou niet pasteuriseren?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
nee ik ben al bedorven
  zondag 14 maart 2004 @ 23:54:46 #9
17138 ironx
Whatever...
pi_17720898
Kan nog andere verpakkingen die bijzonder leuk werken...
Van die dingen die je open moet prikken met je vinger bijv. Lekker hard drukken, en *flats* met je vinger in dat pak :|
Of die oude verpakkingen van Spa Fruit (hebben nu een draaidop)! Mijn God wat heb ik daarmee lekker over m'n bureau lopen lekken...
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
pi_17721403
LOL.......is er nu niemand die hem fatsoenlijk open kan krijgen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  maandag 15 maart 2004 @ 00:33:34 #11
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_17721655
Mijn opa en oma hadden al gepasteuriseerde melk, dat bestaat al keilang. En die nieuwe manier bestaat ook al sinds die reclames van "Domo lang lekker"...
Nieuw
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Action is the enemy of thoughts
  maandag 15 maart 2004 @ 00:34:36 #12
30961 Knaller
knalt er op los
pi_17721669
Heb je geen last van Parkinson dat je alle melk ernaast giet?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  maandag 15 maart 2004 @ 01:56:13 #13
59369 8PacK
Alé god, benne ge daar?
pi_17722580
Ik vind het aan de ene kant wel handiger maar aan de andere kant, neej. Ik schenk iedere keer drinken naast het glas. En dan vooral met die aldi sinaasappelsap.

En nee knaller, ik heb geen parkinson.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dusse hij zegt zo van je hiehohahondekots....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop