Ten years ago a crack commando unit was sent to prison...quote:Op maandag 15 maart 2004 02:53 schreef Praag het volgende:
Lijkt me duidelijk een klus voor:
plaatje
JUIST!
quote:Op maandag 15 maart 2004 02:38 schreef cemetery_gates het volgende:
Je ben half in shock, net overvallen,
Wat te doen?
Sim-pel!
je zet je pc aan, ga naar het fokforum en opent een topic!
Jullie vergeten iets : En niets meer van je laten horenquote:Op maandag 15 maart 2004 10:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Juist!
Krijg je van je telefoonaanbieder een gespecificeerde rekening? Dan kun je aan de hand van je gebelde nummers het een en ander terughalen. Bij T-mobile kan je dat bijv. online opvragen. Succes!quote:Op zondag 14 maart 2004 22:32 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
dat bedoel ik niet... ik bedoel.. hoe kan ik in contact komen met vrienden vriendinnen... hun telnummers zaten in mijn foon
quote:Op maandag 15 maart 2004 10:35 schreef kooba het volgende:
Zou ie al dood zijn?
Ga eens met Kastanova pratenquote:Op zondag 14 maart 2004 22:46 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
blauw oog, zere heup, zere ribben, kan net zitten en typen.... thats it
Waarom denk je? Omdat het de grootste bull is natuurlijkquote:Op maandag 15 maart 2004 21:51 schreef gimme.shelter het volgende:
Niet doen!! Dankzij de TS gelooft niemand je meer. Met dank aan de TS, overigens. Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar waarom laat ie niks meer van zich horen na zijn noodkreet...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |