Je hebt toch wel een buur waar je even kunt bellen?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:42 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
hb toch geen telefoon?!?!?
dus zijn we terug bij de originele vraag/// wat moet ikquote:Op zondag 14 maart 2004 22:43 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, want je kan niet lopen
Wel vervelend maar niets ernstigs dus? Toch even oppakken en naar de buren strompelen om aangisfte te kunnen doen?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:46 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
blauw oog, zere heup, zere ribben, kan net zitten en typen.... thats it
neequote:Op zondag 14 maart 2004 22:48 schreef Supaaah het volgende:
En je hebt toevallig ook niemand op MSN ofzo?
Ik zit niet in de buurt helaas.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:48 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
kom langss dan.... dn zie j gelijk dat ik niks meer kan.... tegelijk kunnen jullie langs de cafe's gaan waar ik denk dat ze stten
Dat is het probleem juistquote:Op zondag 14 maart 2004 22:46 schreef Darklight het volgende:
Hoe kan je nou een vriendin bellen als je geen telefoon hebt? Volgens mij lul je maar een eind weg
Je bent toch thuisgekomen? Dan kan je toch ook wel even naar de buren of ergens de politie bellen? Als je er echt zo erg aan toe bent komen ze ook wel langs.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:48 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
kom langss dan.... dn zie j gelijk dat ik niks meer kan.... tegelijk kunnen jullie langs de cafe's gaan waar ik denk dat ze stten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |