Ga er heen? Bel 118? Telefoonboek?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:32 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
dat bedoel ik niet... ik bedoel.. hoe kan ik in contact komen met vrienden vriendinnen... hun telnummers zaten in mijn foon
k wil ze bellen.... dat ze hier ;langskomen, ik kan noiet lopenquote:Op zondag 14 maart 2004 22:34 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
ga er langs!?
morgen ofzo?
en dan vraag je hun telefoonnummer gewoon opnieuw..
Zitten ze niet op msn of icq of zo dan?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:35 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
k wil ze bellen.... dat ze hier ;langskomen, ik kan noiet lopen
preciesquote:Op zondag 14 maart 2004 22:34 schreef VaLkyRie het volgende:
Weet je wie het waren?
Dan kan je eventueel morgen aangifte doen (sowieso slim ivm eventuele verzekeringen)
Maar verder kan je weinig doen denk ik.
hb toch geen telefoon?!?!?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:41 schreef Razztwizzle het volgende:
heb je geen buren die je kunnen helpen? familie?
iemand die je kunt bellen die je ff naar een dokter/1e hulp kan brengen ofzo?
als je niet kunt lopen klinkt vrij ernstig
shitsituatie zeg; ik hoop dat je eruit komt
Idd eerst aangifte doen meestal kom je er zo uit.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:40 schreef Thice het volgende:
Proberen te achterhalen wie het zijn, en dan is ff te grazen nemen (maar dat zal wel niet lukken) beste is aangifte doen zoals iedereen dat zegt
Heb je geen oude SIM-kaart waar ze op staan, van een vorig telefoonnummer?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:32 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
dat bedoel ik niet... ik bedoel.. hoe kan ik in contact komen met vrienden vriendinnen... hun telnummers zaten in mijn foon
nee, want je kan niet lopenquote:Op zondag 14 maart 2004 22:41 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
weet niet welke............. moet ik de stad proberen in te gaan op zok naar hun?
Als je niet kan lopen? Lijkt me op technische onmogelijkheid te stuiten...quote:Op zondag 14 maart 2004 22:41 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
weet niet welke............. moet ik de stad proberen in te gaan op zok naar hun?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |