Wil je echt de vaagste uitslag ooit zien? dan moet je het verslag hieronder even lezen,van een team van een vriend van me.
Ik nodig jullie vooral uit om ook zijn wedstrijd stats van deze wedstrijd te bekijken als iets onbegrijpbaars wil zien of eens hartelijk wil lachen.
Kijk vooral naar het balbezit van fusion,al zijn splers zijn ook sterker.....echt vaag dit.
Echt,dit kan volgens mij nooit
![]()
*fusion* - Almelo City 0 - 1
Doordat het de hele dag hard regende, kregen 6035 toeschouwers een wedstrijd te zien op een doorweekt veld op koektempel de zwarte lens. *fusion* koos voor een strategische 3-5-2 formatie. De coach selecteerde voor vandaag: Westerner - Räsänen, Rodermond, Rienhart - Salech, Casimiro, van der Arend, Aarnoudse, Biermans - Moes, Leijdekkers.
Almelo koos voor een strategische 3-5-2 formatie. De coach selecteerde voor vandaag: Cornelissen - Prickartz, Sonnemans, Canisius - Vonken, Rossing, Markhorst, Floor, Aldenhoven - Jutikkala, Hoogenboom.
Tuub Rossing zorgde in de 14e minuut voor een 0 - 1 voorsprong. Het doelpunt werd gescoord uit een penalty, die gegeven was wegens hands in het strafschopgebied. Jozias Aarnoudse maakte een geweldige doelpoging in de 17e minuut, met een lang hard schot recht vanuit het midden op het doel af, maar een van de verdedigers kreeg er een voet tegenaan waardoor het een corner werd. Leonard Sonnemans had een zware tijd op het met water besproeide veld - zijn altijd zo mooie techniek kwam nu niet tot zijn recht. Beide teams gingen de rust in met een stand van 0 - 1. *fusion* had het meeste balbezit, namelijk 80 procent.
In de 68e minuut ontving *fusion*'s Dolf van der Arend een gele kaart omdat hij veel te hard inkwam op zijn tegenstander. In de 68e wedstrijdminuut, viel Bauke Markhorst van Almelo dramatisch net buiten het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Bauke Markhorst een gele kaart voor een schwalbe. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door *fusion*, met een indrukwekkende 90 procent balbezit.
De beste speler van *fusion* was Werner Rienhart. Daar staat tegenover dat Seif Salech echt heel slecht speelde. De belangrijkste Almelo speler was Juhani Jutikkala. Daar staat tegenover dat Tuub Rossing echt heel slecht speelde. De wedstrijd eindigt in 0 - 1.